JeKo 11.07.2006 16:44:57 | |
---|
Oon ostamassa uusia stereoita ja tähän asti oon liittänyt koneen stereoihin RCA:n kautta. Nyt kuitenkaan noissa stereoissa, jotka meinaan ostaa, ei ole RCA-paikkaa vaan pelkkä Line-in (miniplugi). Jos liitän koneen siihen niin saanko yhtä hyvän äänenlaadun kuin yhdistäisi RCA:lla? |
BenGlenton 11.07.2006 17:18:11 | |
---|
Oon ostamassa uusia stereoita ja tähän asti oon liittänyt koneen stereoihin RCA:n kautta. Nyt kuitenkaan noissa stereoissa, jotka meinaan ostaa, ei ole RCA-paikkaa vaan pelkkä Line-in (miniplugi). Jos liitän koneen siihen niin saanko yhtä hyvän äänenlaadun kuin yhdistäisi RCA:lla? Saat varmasti ihan yhtä hyvän äänenlaadun, kunhan ostat laadukkaan miniplugeilla varustetun stereopiuhan. www.supremecourtband.fi |
JeKo 11.07.2006 23:46:28 | |
---|
Saat varmasti ihan yhtä hyvän äänenlaadun, kunhan ostat laadukkaan miniplugeilla varustetun stereopiuhan. Kiitti tiedosta. Onkos noissa stereopiuhoissa sitten tavallaan kaks johtoa? |
Puavali 11.07.2006 23:56:35 | |
---|
Kiitti tiedosta. Onkos noissa stereopiuhoissa sitten tavallaan kaks johtoa? Tavallaan on. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |