Aihe: s-video ongelma
1
THE RIPPER
29.08.2006 15:26:42
eli ostin s-video piuhan tietsikasta televisiooni.
semmonen piuha mistä toinen pää menee nätönohjaimeen ja toinen pää on sit scartti
muuten kaikki näytti telkussa toimivan hyvin. mutta kaikki oli mustavalkosta??
mistä värit siihe? vai mitä tein väärin?
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
mrk
29.08.2006 16:20:40
eli ostin s-video piuhan tietsikasta televisiooni.
semmonen piuha mistä toinen pää menee nätönohjaimeen ja toinen pää on sit scartti
muuten kaikki näytti telkussa toimivan hyvin. mutta kaikki oli mustavalkosta??
mistä värit siihe? vai mitä tein väärin?

Tukeeko TV s-video signaalia scartin kautta? Manuaali käteen ja varmistamaan asia. Mulla on esim sellainen vanhempi telkkari mikä ei ymmärrä s-video signaalia.
"Short On Long Term Goals"
hape
29.08.2006 17:16:46

Kuulostas siltä että näytönohjain pukkaa telkulle ntsc-signaalia vaikka pitäs olla palia. Eli katoppas näytönohjaimen asetuksista että tv-ulostulo on pal eikä ntsc.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
THE RIPPER
29.08.2006 17:32:28
Kuulostas siltä että näytönohjain pukkaa telkulle ntsc-signaalia vaikka pitäs olla palia. Eli katoppas näytönohjaimen asetuksista että tv-ulostulo on pal eikä ntsc.

ööh. mistäs se säädetään?
ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi
hape
29.08.2006 17:55:03

ööh. mistäs se säädetään?

Itseäni lainaten: katoppas näytönohjaimen asetuksista :) Saattaa löytyä varmaan vaikka klikkamalla työpöydällä hiiren oikealla napilla ja sieltä Ominaisuudet (Properties). Tai vähän näytönohjaimesta riippuen sillä voi olla joku oma kontrollipaneeli.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
gasser
29.08.2006 18:08:50
Säädä näytönohjaimen asetuksista ulostuloon composite-asetus päälle, ei s-video-asetus.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
THE RIPPER
31.08.2006 01:10:42
mulla on nvidian näytön-ohjain. en oikein lödä tästä mitään ulostulo jutskia säädöistä
Basshunter
31.08.2006 10:37:35
- Itte ku tekkee, saa mieleisesä.. -
THE RIPPER
03.09.2006 11:21:39
jeps kiitti avuista. tosta viimesetä oli hyötyä. nyt toimii
annoin kaikille plussan ;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)