Aihe: Sonar ei aukea
1
Jape Muusa
17.09.2006 00:52:54

Onko kenelläkään hyviä neuvoja,miten toimia,kun Sonar 5-softa ei suostu aukeamaan.Klikkaamalla pikakuvaketta tai menemällä my computerin ja kovon kautta ohjelmaan,on tulos sama. Sonarin ikkuna välähtää näytöllä,mutta muuta ei tapahdu.
Pitääköhän ohjelma asentaa uudestaan?
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
CryptoFib
17.09.2006 04:45:52
Siltähän se vähän tuntuu. Tuommoset ongelmat monasti viittaa rekisteriongelmiin. Jokin osa rekisteristä tai ohjelmasta itestään on vioittunu. (win) valvontatyökaluista voit kattoa tapahtumienvalvonnasta tarkempaa tietoa (virhekoodit ja -numerot) viasta ja yrittää purkaa ongelmaa sitä kautta... dunno. Uudelleenasennus voip olla paikoillaan.
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista.
juha_p
17.09.2006 09:09:42
Ohjeet tähän ongelmaan pitäisi löytyä Cakewalkin sivustoilta (support tms.).
(Mikäli oikein muistan ohjelma kuitenkin käynnistyy mikäli käynnistät sen suoraan kaksoisklikkaamalla sonar.exe tiedostoa.)

BTW, mikäli se MIDI aktiivisuuden kuvake on asetettu näkymään tehtäväpalkissa niin Sonarin kaatuessa Sonar ei käynnisty uudelleen jos kuvake on näkyvissä vielä ohjelman kaaduttua --> kannattaa siis disabloida asetus "Show MIDI Activity on Windows Task Bar" (Options -> Global ...).

t. Juha
Jape Muusa
17.09.2006 15:00:02

No niin,uudelleenasennukseksihan se meni. Huh,meinas iskee oikein paniikki... :)
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)