Hellurei 14.09.2006 16:26:25 | |
---|
Äänikortti pelaa hienosti mutta kuinka saan liitettyä tietokone mikin(pikku plugi) äänikortin kanssa. Tai siis olen koittanut (liittänyt) sellasella yhdistävällä rca lla kortin out puttiin Mutta kuinka sen aktivoi kun en löydä asetuksista. Ongelma tuli esiin kun eka skype puhelu tuli ?? Mistä saan äänen.? Kortti siis M-audio 2496 |
Danko 14.09.2006 16:28:33 | |
---|
kortin out puttiin Oisko nyt kuitenkin tässä vika? Inputista viedään signaali laitteeseen, tässä tapauksessa maudioon sisään. Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
jannu 14.09.2006 16:42:07 | |
---|
Tää ongelma on itseasiassa ollut mullakin, juurikin Skypen kanssa. Eli mistä saa vaihdettua winkkarin mikkitoiminnon äänikortin line-in:iin? Äänikortissani ei ole multimediatyylistä mikkisisäänmenoa ja emolevyn äänipiiri on luonnollisestikin pois käytöstä. Napattu eräästä nettikirjoituksesta: |
CryptoFib 14.09.2006 17:24:36 | |
---|
tällä koneella näyttäis olevan suom. winukka, mutta täältä se löytyy: ohjauspaneeli - äänet ja äänilaitteet - säädöt välilehti - äänen nauhoittaminen Siihen valitset haluamas laitteen. Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista. |
rattledad 14.09.2006 17:31:06 | |
---|
Kortti siis M-audio 2496 Tuossahan ei ole mikkietusta l. kortti ottaa vastaan vain linjatasoista signaalia jos olen käsittänyt oikein. |
Hellurei 14.09.2006 17:45:15 | |
---|
Siis ei mullakaan ole mitään vaihtoehtoo kun m audion laitteen ei ole mitään muuta koska biosista on otettu integroitu ääni pois. Erikoinen juttu, justiinsa hommasin ton m audion ja tälläinen onkelma joka pitäs olla onkelmista pienin... |
artodaguitarist 14.09.2006 18:16:38 | |
---|
Siis ei mullakaan ole mitään vaihtoehtoo kun m audion laitteen ei ole mitään muuta koska biosista on otettu integroitu ääni pois. Erikoinen juttu, justiinsa hommasin ton m audion ja tälläinen onkelma joka pitäs olla onkelmista pienin... mulla on sama juttu että ei näy nauhotusjuttua siel. mutta minulla on vielä sekin ongelma etten saa edes ääntä kuulumaan kajareista. tiedätkö sä mitä pitää tehdä? |
Treplev 14.09.2006 20:36:27 | |
---|
Tuossahan ei ole mikkietusta l. kortti ottaa vastaan vain linjatasoista signaalia jos olen käsittänyt oikein. Tästä varmaan johtuu. Munkaan äänikortilla ei toimi Skype, vaikka muuten pelaa normaalisti. Osta USB headset, sillä kierrät ongelman. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Hellurei 14.09.2006 20:48:57 | |
---|
äänitys mulla hoituu cubasella mutta noita windows nauhuri ei toimi tai siis äänitä vielä kun ei se mikki linja ole selvillä |
jannu 14.09.2006 22:55:41 | |
---|
Tästä varmaan johtuu. Munkaan äänikortilla ei toimi Skype, vaikka muuten pelaa normaalisti. Osta USB headset, sillä kierrät ongelman. Oo, ok. Onks noi kalliita? Napattu eräästä nettikirjoituksesta: |
CryptoFib 15.09.2006 13:09:44 | |
---|
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista. |
Treplev 15.09.2006 20:24:18 | |
---|
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |