Aihe: Hintakysely rme:n laiteesta
1
seppo14 (miksaaja 1,5v)
03.10.2006 18:00:20
Hei!

Onnistuin saamaan käsiin hetki sitten rme:n ilmeisesti hieman vanhemman laitteen. Huutokaupssa onni lykästi ja huusin pilkkahintaan dsp multifacen ja läppäriin tarkoitetun pcmcia kortin (Hammerfall dsp). Itse en läppäriä omista ja muutenkin laitteita on kotpuoleesa riittämiin, joten kysynkin että minkälaiseen hintaan laitteesta kannattaisi luopua. Saman tuotteen löysin eräästä suomalaisesta musakaupasta ja hintaa tälle setille tuli noin 1000 euron edestä. Toki laitteen seuraavan mallin saa kortteineen t-kaupasta jo vajaan 900 hinnalla..

Itse ajattelin että luokkaa 450 voisi olla mahdollinen hinta paketille. Laite on kuitenkin lähes käyttämätön ja varustettu ihka-uudella välipiuhalla.. Mitä mieltä te muut olette? Kiitos vastauksista.
PIM
03.10.2006 19:07:00
Joku aika sitten myin itse viidellä sadalla vastaavan paketin, missä oli multifacen sijaan digiface eli kolmella adat-väylällä varustettu liitäntäboxi, eli ei tuo 450 mikään kohtuuton pyynti ole. Sun kannattaa kaupata sitä ehkä jollekin Linux-miehelle koska RME:n kortin on niitä harvoja joille löytyy ajurit myös linuxille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)