ps3t 11.10.2006 17:46:00 (muokattu 11.10.2006 17:46:44) | |
---|
Jostain syystä nuendo suostuu äänittämään vain yhtä raitaa kerralla. Jos yrittää äänittää useampaa, jokaiselle raidalle tulee yksi ja sama singnaali vain yhdestä lähteestä. Digicheckin mukaan kaikki on ok (raidat näkyvät erikseen). Eli pitääkö nuendosta valita yksitellen inputti joka raidalle? En ainakaan itse löytänyt sellaista valikkoa. Kiitos etukäteen. Teknisyys on perseestä. |
koopop 11.10.2006 17:59:03 | |
---|
Lue manuaali. "Your ears will tell you all you need to know about polarity or proper phase in sound. Tune in to your instincts..." -Bruce Swedien |
ps3t 11.10.2006 18:22:09 | |
---|
Lue manuaali. Helvetin terävää ajattelua! Pisteet sulle. Luuletko että kyselisin täällä jos mulla olisi manuaali kädessä. Teknisyys on perseestä. |
koopop 11.10.2006 18:53:15 | |
---|
Helvetin terävää ajattelua! Pisteet sulle. Luuletko että kyselisin täällä jos mulla olisi manuaali kädessä. No missä sun manuaali sitten on? "Your ears will tell you all you need to know about polarity or proper phase in sound. Tune in to your instincts..." -Bruce Swedien |
Pumpuli 12.10.2006 13:38:00 | |
---|
En muista tarkalleen miten nuendossa meni, kun ei itsellä ole vara ostaa niin saakelin kallista softaa, mutta cubasella nauhoittaessa itse valitsen jokaiselle raidalle oman inputin jotka olen heti alussa määrittänyt VST connectionista ja sitten jokaiselle luodulle raidalle valitsen inputin erikseen. Kätevää. Manuaalista tuo selvisi, sitä ei kannata hukata ;) Terveiset ruotsin maalta |
Eukka 12.10.2006 16:25:31 | |
---|
Teknisyys on perseestä. no sitte kannattais jättää nää tekniset jutut. Akatax for you! |
koopop 12.10.2006 17:26:23 | |
---|
Se, miksi en vastannut heti alkuperäiseen kysymykseen on se, että tuo kyseinen asia on selvitetty Getting Started tai itse Operation manualissa niin selkeästi että ennen kuin edes rupeaa käyttämään kyseistä ohjelmaa niin pitäisi kyllä olla edes perusjutut hallussa. Elköö provosoituko. Täällä pyörii paljon ihmisiä joilla on waretetut ohjelmat, ja sen toiminnan tukeminen yms ei ole ok. En syytä ketään mutta siksi kysyin ensiksi manuaalia. Täällä on muutenkin niiiin paljon samoja pikku kysymyksiä jotka mun mielestä voisi jättää pois roskaamasta tätä palstaa, koska nuo asiat saa itse selville kun jaksaa edes vähän opiskella itse ensin. Mun mielestä tällä palstalla tarvitaan edes jonkunmoinen lähtötaso, tietämys ja eritoten asenne aiheeseen mistä jutellaan. Nyt vaikenen ja mietin että olisiko pitänyt jättää vastaamatta koko aiheeseen alunperin. En pahalla, missään nimessä. ok? "Your ears will tell you all you need to know about polarity or proper phase in sound. Tune in to your instincts..." -Bruce Swedien |
duane 12.10.2006 17:31:21 | |
---|
Se, miksi en vastannut heti alkuperäiseen kysymykseen on se, että tuo kyseinen asia on selvitetty Getting Started tai itse Operation manualissa niin selkeästi että ennen kuin edes rupeaa käyttämään kyseistä ohjelmaa niin pitäisi kyllä olla edes perusjutut hallussa. Elköö provosoituko. Täällä pyörii paljon ihmisiä joilla on waretetut ohjelmat, ja sen toiminnan tukeminen yms ei ole ok. En syytä ketään mutta siksi kysyin ensiksi manuaalia. iso + tästä Behringer herättää täällä voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan mutta onhan se merkkituote t.mixiin verrattuna? |
loosah 12.10.2006 17:46:26 | |
---|
Luuletko että kyselisin täällä jos mulla olisi manuaali kädessä. Luuletko että kyselisit täällä jo sulla olisi manuaali ja lisensoitu softa kädessä? GIGO |
Notefix 12.10.2006 22:18:14 (muokattu 12.10.2006 22:19:41) | |
---|
Täällä on muutenkin niiiin paljon samoja pikku kysymyksiä jotka mun mielestä voisi jättää pois roskaamasta tätä palstaa, koska nuo asiat saa itse selville kun jaksaa edes vähän opiskella itse ensin. Jep, juuri noin! Ja ketjun alottajalle tiedoksi, noin kalliissa ohjelmassa se getting started kandee tosiaan lukea. Ja jos manuaali ei ole kädessä, niin se kandee kaivaa sieltä hyllyltä. Jos on käytössä piraatti, niin on ihan turha kysellä.... "Layers of layers of shit!" |
kivi 12.10.2006 22:18:50 | |
---|
|
virtalahde 12.10.2006 22:30:19 | |
---|
Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
loosah 12.10.2006 22:38:01 | |
---|
GIGO |
Notefix 12.10.2006 22:50:58 | |
---|
Tipahdin...hoh hoh. Siin on äijä = ) Saakeli, mun omakuva! "Layers of layers of shit!" |
ps3t 12.10.2006 23:09:05 (muokattu 12.10.2006 23:16:00) | |
---|
Noniin. Asia selvisikin jo ennen kuin kerkerin tänne lukemaan. Mutta kiitos vastanneille. Teknisyys on perseestä. |
ps3t 12.10.2006 23:15:38 | |
---|
Se, miksi en vastannut heti alkuperäiseen kysymykseen on se, että tuo kyseinen asia on selvitetty Getting Started tai itse Operation manualissa niin selkeästi että ennen kuin edes rupeaa käyttämään kyseistä ohjelmaa niin pitäisi kyllä olla edes perusjutut hallussa. Elköö provosoituko. Täällä pyörii paljon ihmisiä joilla on waretetut ohjelmat, ja sen toiminnan tukeminen yms ei ole ok. En syytä ketään mutta siksi kysyin ensiksi manuaalia. Täällä on muutenkin niiiin paljon samoja pikku kysymyksiä jotka mun mielestä voisi jättää pois roskaamasta tätä palstaa, koska nuo asiat saa itse selville kun jaksaa edes vähän opiskella itse ensin. Mun mielestä tällä palstalla tarvitaan edes jonkunmoinen lähtötaso, tietämys ja eritoten asenne aiheeseen mistä jutellaan. Nyt vaikenen ja mietin että olisiko pitänyt jättää vastaamatta koko aiheeseen alunperin. En pahalla, missään nimessä. ok? Nou hätä:) mulla ei tota manuaalia ollut/ole koska mulla on bändin yhteiset vehkeet testikäytössä ja manuaali on jollain muulla ties missä enkä saanut sitä tähän hätään käsiini. Teknisyys on perseestä. |
passe 13.10.2006 01:30:14 | |
---|
Nou hätä:) mulla ei tota manuaalia ollut/ole koska mulla on bändin yhteiset vehkeet testikäytössä ja manuaali on jollain muulla ties missä enkä saanut sitä tähän hätään käsiini. Nou hätä:) Getting started sun muut löytyy sieltä ohjelman sisältäkin. "Good is in the details..." |
jarialhanen 13.10.2006 12:52:42 | |
---|
heh. tätä nimenomaista tapausta en tunne mutta tuntuu aikas uskomattomalta että joku bändi olisi kimpassa ostanut nuendon. jos näin todellakin on, iso respekt! kitarasoolot voisi kieltää jossain asetuksessa. rumpusooloissa voisi olla normi, joka rajoittaisi kuviot sellaisiin ...jotka jytkyttävät persausta.
- - - - -
Juu löytyy DFH, kupase sx3, plukareita, kunnon kortti ja liian kalliit kamat... |
Antti1 13.10.2006 14:57:06 | |
---|
heh. tätä nimenomaista tapausta en tunne mutta tuntuu aikas uskomattomalta että joku bändi olisi kimpassa ostanut nuendon. Tiedänpä yhden tapauksen, mutta siinäkin taitaa jotenkin olla kaupungin nuorisotoimi kietonut näppinsä peliin mukaan. Ei siis ihan mahdottomuus tuokaan, vaikka melko kallis aloittelijasofta on. :) Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |