Aihe: Emu 1212m 1 | |
---|---|
![]() 24.10.2006 16:58:36 | |
Hankin si ton aika meneväks kätsätyn pelin adat 8000 ja emu 1212m tossa kesän lopussa. Alkuu tietenki takerteli vähän mut sain toimii si pienellä pohdinnalla ja muusikoiden netin avulla, kiitos siitä. Saatiin pari kipalettakin purkkii ja sille ja otin koneen reenikämpiltä kotopuoleen asentelin kaikki piuhat ja pelitti täälläki, MUTTA sitten yks kaunis päivä kuulu semmonen naps kaijuttimista ja pelitti kaikki taas hetken, mutta ensi kerralla käynnistäessäni koneen ei kuulunu oikee mittää. mystistä. Toi Patch mix DSP ettei tunnisteta korttia tai ajurit pitäis asennella.. no asentelin neki eikä vielkää mitää. syystemi on kytketty sille et on toi kone ja emun ulostulosta menee vahvistimeen stereopiuha ja sillei. EN KÄSITÄ MISSÄ ON VIKA! eli mitkä ovat seuraavat askeleeni? pitäskö poistaa ajurit heivata kortti irti ja alottaa kaikki alusta? toisaalta, en kyl usko et moinen venkslaaminen on hyväks. Takuuta kyl on jäljellä, mut aattelin et jos joku täälä tietäis jotai hyviä keinoja pelastaa mun päivät, ennenku alan lähettelee paketteja thomannille. tosiaan oon taistellu ton kortin kanssa kohta kuukauden ja pläränny ohjeetki. | |
![]() 24.10.2006 18:30:00 | |
...MUTTA sitten yks kaunis päivä kuulu semmonen naps kaijuttimista ja pelitti kaikki taas hetken, mutta ensi kerralla käynnistäessäni koneen ei kuulunu oikee mittää. mystistä. Toi Patch mix DSP ettei tunnisteta korttia tai ajurit pitäis asennella.. no asentelin neki eikä vielkää mitää. syystemi on kytketty sille et on toi kone ja emun ulostulosta menee vahvistimeen stereopiuha ja sillei. EN KÄSITÄ MISSÄ ON VIKA! eli mitkä ovat seuraavat askeleeni? pitäskö poistaa ajurit heivata kortti irti ja alottaa kaikki alusta? toisaalta, en kyl usko et moinen venkslaaminen on hyväks. Takuuta kyl on jäljellä, mut aattelin et jos joku täälä tietäis jotai hyviä keinoja pelastaa mun päivät, ennenku alan lähettelee paketteja thomannille. Vastaanpa tähän, kun itselläni on tuo sama kortti. Varsin helposti asentui eikä ongelmia ole ollut kuin yhden kerran; käynnistyksen jälkeen ääntä ei kuulunutkaan. Kaikki pikakuvakkeet sun muut oli paikallaan ja koneen mukaan dsp-softat toiminnassa. Ei auttanut lopulta muu, kuin poistaa kortin softat kokonaan ja asentaa uudelleen. Tämän jälkeen ei ole ongelmia ilmennyt. Kortti toimi pitkän aikaa ennen tätä ja on toiminut nyt vielä pidempään sen jälkeen. Vieläkään en tiedä mikä ongelman aiheutti, epäilen poistaneeni vähän turhan innokkaasti entisen Soundblasterin ajureita ja faileja. Saattoi mennä pesuveden mukana jotain olennaista E-MU:n kannalta. Nämä kun on saman firman kortteja. Eli uninstall/install saattaa olla kokeilemisen arvoinen juttu. rjnswnd | |
![]() 24.10.2006 19:01:31 | |
Mulla on EMUn kortti lopettanut toimintansa samalla tavalla useamman kerran, eikä siinä ole auttanut oikein muu kuin ajurien uudelleenasennus. Yleensä vikatilanne on seurannut uusien softien asentelusta, eli seuraavalla käynnistyskerralla onkin sitten ollut EMU mykkänä. Joskus tämä on myös tapahtunut ilman mitään järjellä selitettävissä olevaa syytä. | |
![]() 24.10.2006 19:22:57 (muokattu 24.10.2006 19:23:09) | |
Kerran on joo ääni lähtenyt. PatchMixin tehdasasetuksien palauttaminen auttoi. Aikas yleinen apukeino taitaa olla tuo. ! | |
![]() 24.10.2006 19:57:22 | |
Kerran on joo ääni lähtenyt. PatchMixin tehdasasetuksien palauttaminen auttoi. Aikas yleinen apukeino taitaa olla tuo. Kerran olen minäkin joutunut resetoimaan tuon tehdasasetuksiin. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)