jwa 23.10.2006 22:53:55 | |
---|
äänikorttina legendaarinen *aska sb live value 24bit, mutta anyway - mikä mättää kun äänittäessa tulee raidalle ikävää napsu ääntä? säädin herzejäkin, mutta ei tuntuis tehoavan. säädin myös sisään meno wolsan cubasen ohjeiden mukaisesti. ps. tiedän että pitäisi äänikortti uusia ja työn alla sekin.. www.demolisher.net / www.fortunaab.net |
jannu 24.10.2006 03:39:10 | |
---|
Ehkä joku seuraavista: - vääränlaiset ajurit - liian pieni bufferikoko - koneen resurssit eivät riitä pyörittämiseen Tai sit jotain muuta. Jos oli varaa hommata Cubase, niin pitäis olla varaa hommata myös kunnon äänikortti. Knight Rider - A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist! |
masterhat 26.10.2006 00:20:02 (muokattu 26.10.2006 00:22:40) | |
---|
mulla ainakin loppui kuin seinään kun laiton windowsista suorita komennon käynnistä-valikosta. kirjoitin siihen että; net stop "print spooler" eli tuo komento kai lopettaa tulostimien etsimisen tai käytön. en oikein edes tiedä. joku tällä kertoi sen ja testasin niin heti alko vörsimään. myös netti pois ja palomurit ja virusten torjunnat nauhoitusten ajaksi niin jo pelaa. kaikki ylimääräinen pois. olisin oikein kiitollinen jos joku kertoisi lisää samankaltaisia komentoja, mitkä nopeuttaisi konetta, kun se lakkauttaa turhat realiaikaiset toiminnot. olen tyhmä koneiden suhteen Edit: ei cubase ole kallis, omastani maksoin euron enkä sen koommin kysynyt myyjältä ohjelman alkuperää. käytettynä saa myydä tuotteita ihan mihin hintaan vain Head like a hole |
Johann Onn 26.10.2006 02:32:02 (muokattu 26.10.2006 02:36:15) | |
---|
Olisin oikein kiitollinen, jos joku kertoisi lisää samankaltaisia juttuja... Tää ei sinänsä nopeuta konetta: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=951 Jollen itte käytä jotain ton tapaista, tulee omassa audiokoneessa naksumisia äänityksiin. Sen RivaTNT asettaa ton ainaa 255:n eli maksimiin. Joskus olen unohtanu ton ja sitten kitararadoilta löytyy sieltä täällä "naks"... ..."naks"... ..."naks". Itte käytän asetusta "64" ja hyvin toimii. Eikä naksu. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Äänikorttina SBLive VE - äänitykset napsuu. Sen kanssa ajurit merkkaa paljon. ASIO:ta tukevat käytöön, jos ei ole jo. http://kxproject.lugosoft.com/index.php Noitten kanssa tulee napsumia myöskin, jos koneteho ei riitä ja laittaa latenssin liian alas. |
jannu 26.10.2006 03:11:02 | |
---|
Edit: ei cubase ole kallis, omastani maksoin euron enkä sen koommin kysynyt myyjältä ohjelman alkuperää. käytettynä saa myydä tuotteita ihan mihin hintaan vain Ei tarvi kysellä ohjelman alkuperää, jos se on alkuperäinen ja mukana on tarvittavat osat. Sulla joko on dongle tai ei ole. On se käytettykin piraattikopio ihan samalla tavalla piraattikopio. Knight Rider - A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist! |
jannu 26.10.2006 03:16:51 (muokattu 26.10.2006 03:17:16) | |
---|
Microsoftin ilmaisesta PowerToys-paketista löytyy ohjelma nimeltään TweakUI. Sillä saa helposti sammuteltua turhia konettakuormittavia ominaisuuksia, eikä tarvitse alkaa tuskailemaan Administrative Toolsin kanssa. Mun käsittääkseni myöskin WinXP:n PreFetchin sammuttaminen antaa hiukan lisää potkua. Sammuttamiseen löytyy useampaakin softaa, joita en nyt tässä väsyssä muista. Knight Rider - A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist! |
mukeli 26.10.2006 20:51:46 | |
---|
hei! Asensin koneeseeni toisen isomman lisäkiintolevyn (160 Gt) ja laitoin sen D: asema:ksi..Äänitettäessä suoraan tälle asemalle ilmeni häiritseviä naksahduksia ja rasahduksia, kun taas C:aseman kanssa ei näitä ongelmia ole..Toi isompi levy pitää muutenki kovempaa ääntä ja vaikuttaa hitaammalta..? Siispä äänitän nyt kaiken ensin C:lle ja käytän D:asemaa vain tallennukseen..Äänikorttina minulla on M-Audion Delta 96/24 ja ohjelmana Adobe Audition 2.0.... |
jwa 27.10.2006 18:04:35 | |
---|
uusi äänikortti on hankinnassa, mutta kun maaseudulla kaikki ei ole ihan tuossa oven vieressä joten homma kestää. kiitoksia vinkeistä - täytyypä alkaa kokeilemaan mitä tapahtuupi. www.demolisher.net / www.fortunaab.net |
Tuomas. 29.10.2006 15:01:11 | |
---|
Terve. Mulla olis vähän samansuuntaisia ongelmia Line6 Toneport äänikortin kanssa. Aika välillä kun esimerkiksi nauhotusohjelma on päällä Gearbox ohjelman kanssa, rupeaa kauheaa pauketta ja vinkunaa kuulokkeista.Haittaa soittamista inhottavasti. Bufferia on neuvottu laittaman suuremmalle, mutta ongelma ei ole poistunut. Olisiko muita vinkkejä? V.U.K #34? |
Tuomas. 29.10.2006 15:02:52 (muokattu 29.10.2006 15:03:04) | |
---|
tupla V.U.K #34? |