Aihe: Mistä hyvä kosketinsoundipankki PC:lle?
1
elukka2
31.10.2006 12:06:26
Moi!!

oon etsimässä kelpoa keepparisoundipankkia PC:lle. Tarkoituksena olisi päivittää vanhan Ensoniqin soundit ajan tasalle, keikkakäyttöön, pääpaino 60-70-luvun "perus"-soundeissa, eli rhodesit ja B-3 urku, clavinet, wurlitzer ja mitä muita niitä onkaan..?

Vanhassa Ensoniqissa (KT-72) on niin mehukas koskettimisto etten viittisi siitä luopua, joten tarkoituksena on liittää läppäri MIDI:llä tuohon vanhaan hyvään rautaan.

Mitäs softia osaisitte suositella? M-Audion Key Rigissä tuntuisi olevan kaikki tarpeellinen halpaan hintaan, mutta mikä on niiden soundien laatu??

Mitä muita varteenotettavia vaihtoehtoja, joita kannattaisi kokeilla?

Terveisin

E2
John Titor
31.10.2006 14:47:45 (muokattu 31.10.2006 14:50:47)

Moi!!

oon etsimässä kelpoa keepparisoundipankkia PC:lle. Tarkoituksena olisi päivittää vanhan Ensoniqin soundit ajan tasalle, keikkakäyttöön, pääpaino 60-70-luvun "perus"-soundeissa, eli rhodesit ja B-3 urku, clavinet, wurlitzer ja mitä muita niitä onkaan..?

Vanhassa Ensoniqissa (KT-72) on niin mehukas koskettimisto etten viittisi siitä luopua, joten tarkoituksena on liittää läppäri MIDI:llä tuohon vanhaan hyvään rautaan.

Mitäs softia osaisitte suositella? M-Audion Key Rigissä tuntuisi olevan kaikki tarpeellinen halpaan hintaan, mutta mikä on niiden soundien laatu??

Mitä muita varteenotettavia vaihtoehtoja, joita kannattaisi kokeilla?

Terveisin

E2

Nyt kun kysyit niin minä liitän mukaan kysymyksen synasaundeista, eli miten on lisäksi ei-vintagepuolen laita? Onko jotain hyvää synakirjastoa saatavana, tyyliin että esim. joku hardware-valmistajan (Korg, Roland jne.) laatukone olisi samplatty kokonaisuudessaan?
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)