Aihe: Hydrogenin rumpusamplet ei asennu
1
kojones
14.10.2006 16:29:53 (muokattu 14.10.2006 16:30:25)
Latailin tuon mainion ohjelman ja olin hyvin innostunut sivuillaan tarjolla olevista samplepackeista. Mutta, ne mokomat eivät suostu asentumaan ohjelmaan vaan ilmoitetaan että an error occurred importing the soundlibrary.
Olen lataillut tiedostot työpöydälle ja purkanut pakkaukset, mutta ei toimi.
Osaisiko kukaan auttaa?
Tommi S.
14.10.2006 16:44:56
Latailin tuon mainion ohjelman ja olin hyvin innostunut sivuillaan tarjolla olevista samplepackeista. Mutta, ne mokomat eivät suostu asentumaan ohjelmaan vaan ilmoitetaan että an error occurred importing the soundlibrary.
Olen lataillut tiedostot työpöydälle ja purkanut pakkaukset, mutta ei toimi.
Osaisiko kukaan auttaa?

Windows-versiossa taitaa olla joku bugi joka estää niiden samplepakkien purkamisen.
Ne .h2drum tiedostot ovat kuitenkin tavallisisa tar-paketteja joita voi purkaa purkuohjelmalla, eli luultavasti winzipillä tai vastaavalla.
Muuta siis samplepakin tiedostopääte muotoon .tar.gz ja sitten avaa se jollain purkuohjelmalla joka osaa avata .tar.gz-tiedostoja. Paketin sisältä paljastuu nyt hakemisto joka sisältää flac-sampleja ja yhden xml-tiedoston. Pura tämä hakemisto ja siirrä se siihen hakemistoon jonne Hydrogen yrittää samplepaketin asentaa, eli siinä import-vaiheessa pitäisi ruudulla näkyä "The drumkit will be installed in..." ja hakemisto johon samplepaketti asennetaan.
kojones
14.10.2006 17:02:24
Jees, homma toimii.

Kiitoksia!
Carpenter
18.10.2006 21:52:18
Mulla oli muuten kanssa sama ongelma. Pakko oli etsiä ohjeita, että tajusin.
jorma_r
05.11.2006 21:59:00
Pikkuisen aiheen ohi mutta kuitenkin;

Jos elektro-retrolika kiinnostaa niin tuolta saa valmiita Hydrogen settejä klassikkopurkeista:
http://rolandclan.info/en/samples/index/

Itselleni iski retrorumpukonefiilinki ensimmäisen räntäsateen aikaan ja noilla se helpotti. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)