Mulla on käytössä macilla Logic Pro X ja siinä kontakt ja ainoana kirjastona Orchestrall Essentials. Kun laitan kontaktin jollekkin raidalle ja lataan siihen tuon kirjaston niin tulee herja "Logic wants to make changes. Enter your password to allow this." Kirjoitan salasanan ja kaikki toimii hienosti. Ongelma on että jos suljen projektin ja käynnistän sen uudestaan, niin kirjasto, kaikki instrumentit ja säädöt ovat kadonneet. Pitää taas ladata kirjasto uusiksi ja syöttää salasana ja sen jälkeen ladata instrumentit ja tehdä säädöt. Kokeilin avata kontaktin standalonena ja sama ongelma (paitsi että nyt herjassa Logicin tilalla lukee Kontakt). Netistä olen yrittänyt ohjeita etsiä, mutta huonosti on löytynyt. Laitoin kaikille kontaktin ja orchestrall essentialsin kansioille luku- ja kirjoitusoikeudet, mutta ei mitään muutosta. Elise Oy |
northern: Mulla on käytössä macilla Logic Pro X ja siinä kontakt ja ainoana kirjastona Orchestrall Essentials. Kun laitan kontaktin jollekkin raidalle ja lataan siihen tuon kirjaston niin tulee herja "Logic wants to make changes. Enter your password to allow this." Kirjoitan salasanan ja kaikki toimii hienosti. Ongelma on että jos suljen projektin ja käynnistän sen uudestaan, niin kirjasto, kaikki instrumentit ja säädöt ovat kadonneet. Pitää taas ladata kirjasto uusiksi ja syöttää salasana ja sen jälkeen ladata instrumentit ja tehdä säädöt. Kokeilin avata kontaktin standalonena ja sama ongelma (paitsi että nyt herjassa Logicin tilalla lukee Kontakt). Netistä olen yrittänyt ohjeita etsiä, mutta huonosti on löytynyt. Laitoin kaikille kontaktin ja orchestrall essentialsin kansioille luku- ja kirjoitusoikeudet, mutta ei mitään muutosta. Kommentoin tähän saman kuin tuohon bouncausongelmaankin. Jos olet päivittäny käyttiksen, ilmeisesti hakemistojen oikeudet ovat kosahtaneet ja softat eivät pysty kirjoittamaan niihin. Disk Utility -> repair permissions auttanee tähänkin. ... http://www.soundreel.com |