Quu 25.11.2006 12:47:21 (muokattu 25.11.2006 12:48:13) | |
---|
Minulla on XP yksin omalla asemallaan, osiin jaetulla kovolla. Onko XP:tä mahdollista asentaa uusiksi ilman, että tarvisi kaikki muilla asemilla olevat ohjelmat asentaa myös uusiksi? Siihen kun ei oikein jaksaisi ryhtyä.. :( Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |
MrKrapula 25.11.2006 13:00:22 | |
---|
Minulla on XP yksin omalla asemallaan, osiin jaetulla kovolla. Onko XP:tä mahdollista asentaa uusiksi ilman, että tarvisi kaikki muilla asemilla olevat ohjelmat asentaa myös uusiksi? Siihen kun ei oikein jaksaisi ryhtyä.. :( En tiedä onko jotain kiertotietä olemassa, mutta vastaan että ei. Suurin osa ohjelmista kirjottaa rekisteriin jotain tietojaan sun muuta ja asentelevat dll:iä. Pääsääntönä taitaa olla että riippuu ohjelmasta (ja 99.9% on koodattu niin ettei onnistu). Itse yritin aikoinani tuota samaa konstia että selviäis vain wintoosan asennuksella mutta luovuin muutaman reinstauksen jälkeen. XP:llä ei muutenkaan tee mitään ilman miljoonaa muuta pikkuohjelmaa... |
lindo 25.11.2006 19:55:11 | |
---|
Niin, eihän ohjelmia tarvii asentaa jos vaan vetää Windoussin vanhan päälle. ...muistaakseni. Rok rok |
Ukko 26.11.2006 11:32:43 | |
---|
Niin, eihän ohjelmia tarvii asentaa jos vaan vetää Windoussin vanhan päälle. ...muistaakseni. Mutta sillä ei pääse eroon siitä turhasta sälästä mistä haluaisi päästä eroon. |
Jackson Dinky 26.11.2006 11:51:28 | |
---|
Minulla on XP yksin omalla asemallaan, osiin jaetulla kovolla. Onko XP:tä mahdollista asentaa uusiksi ilman, että tarvisi kaikki muilla asemilla olevat ohjelmat asentaa myös uusiksi? Siihen kun ei oikein jaksaisi ryhtyä.. :( No forkkaat vaan sen missä sulla on ite windows? Helppoa luulis ainaki. http://koti.mbnet.fi/jdinky/dr4g0n.mp3 |