Noh en ole mikään maestro näitten vehkeitten kanssa mutta. Käytän siis vamp-2 "multi-effectiä" jonka olen vetänyt Soudblaste X-Fi:hin kiinni tuonne line-in kohtaan. Tuossa V-amp 2 on joku mystinen ulos tulo elikkä siinä on kaksi kohtaa mistä lähtee line ou. Olen siis tökkässyt sen koneeseen kiinni tollasella, hmm onkohan toi nyt symmetrinen jakkipistoke eli toisessa pääs kaks ja toisessa yks. Kun tässä sitten yritän soitella niin soitto kuuluu hyvin (käytössä 4.1 creative) Front ja Rear left kajareistä, mutta huomattavasti hiljaisemmin oikealta puolelta. Olen koittanut säätää tossa noita ja kattoo että varmasti on äänitasot valittu molemmille samaksi (L ja R) mutta ei auta. Olen myös varmistanut että kone käyttää 4.1 asetuksia. Mikä avuksi ja kiitos vastauksista. |
Aina kun itellä on ollut tuollainen toiselta-puolelta-kuuluu-ongelma, niin vika on ollu kosketushäiriö. Varmista, että kaikki piuhat on kunnolla kiinni ja töki niitä liittimiä pikkusen soittaessa, jos vaikka rupeis kuulumaan |