Zammy 16.11.2006 09:19:16 | |
---|
Minulla on uudessa koneessa sellainen ongelma, että mozilla hyytyy n. 5-15 minuutin välein. Menee vaan siis totaalisen jumiin eikä vastaa mihinkään. Kone kyllä toimii edelleen, eikä tämä hidasta muita sovelluksia. Kun selaimen sulkee ja käynnistää uudestaan niin toimii jälleen jonkun aikaa. Kone on siis n. viikon vanha, käyttiksenä XP, tehoja pitäisi varmasti riittää. Myös mozillan uusimmat päivitykset on haettu. Onko muilla ollut samoja ongelmia? Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Torniojaws 16.11.2006 09:32:45 | |
---|
Oletko päivittänyt aiemman asennuksen päälle useita kertoja? Se voi pidemmän päälle korruptoida profiilin. Kokeile tehdä uusi profiili, eli lisää Mozillan pikakuvakkeen perään parametri -p, esim. ".../Mozilla/Firefox.exe -p", jolloin käynnistyksessä avautuu profiilimanageri. Luo uusi profiili ja poista -p pikakuvakkeesta. Huomaa että uuteen profiiliin joudut tekemään käyttöliittymän muokkaukset uudelleen, sekä tuomaan kirjamerkit uudelleen. Muista tallentaa kirjamerkit ennen uuden profiilin luomista: Bookmarks | Organize Bookmarks | File | Export... ja uudessa profiilissa sama, paitsi Exportin sijaan Import. |
Zammy 16.11.2006 09:53:48 | |
---|
Pitänee kokeilla tuota, tosin tämä on itseasiassa aivan puhdas asennus, koska nykyinen uusin versio oli saatavilla sillon kun sen tähän uuteen koneeseen latasin. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Torniojaws 16.11.2006 10:31:21 (muokattu 16.11.2006 10:31:39) | |
---|
Siinä tapauksessa en usko, että uuden profiilin tekeminen auttaa. Kokeile ladata jokin toinen versio Mozillasta, esim. pykälän vanhempi tai kolmannen osapuolen tekemä versio uusimmasta. |
miguli 16.11.2006 10:49:52 | |
---|
Mulla oli omassa koneessa Firefox 2.0 version kanssa yhteensopivuusongelma uusimman flashin kanssa. Asensin flashin 7 version. Selain jämähti tosin vain silloin kun katsoi videoita esim youtubessa. wannabe muusikko |
lindo 17.11.2006 21:22:27 | |
---|
i tai kolmannen osapuolen tekemä versio uusimmasta. Häh? Mikä se on? Rok rok |
lindo 17.11.2006 21:24:48 | |
---|
eli lisää Mozillan pikakuvakkeen perään parametri -p, esim. ".../Mozilla/Firefox.exe -p", jolloin käynnistyksessä avautuu profiilimanageri. Oho, uutta tietoa :O Olen aina mennyt käynnistä valikosta profile managerii (firefox.exe -profilemanager). Rok rok |