Aihe: MOD-musiikkitiedostot, tunnistatteko tätä melodiaa?
1
efunkelist
01.12.2006 17:07:11

Hakusessa on wanhat oldskool AMIGA PROTRACKER -modulet. Googlella löytyy muutamia sivuja mistä ladata, kertokaa täällä jos tiedätte jotain hyviä arkistoja.

Ja tunnistaako joku tätä melodiaa, se on jostakin wanhasta modista mitä mulla ei ole mutta erään C-kasetin b-puolen loppupuolelta kohisi tällainen pätkä ja tunnistin sen olevan jostain 90-luvulta.

www.niskahiki.com/varjovaakut/unknown-mod.mid

ei mene ihan 1:1 mutta sinne päin, koitin ulkomuistista ja korvakuulolta replikoida
BotneLapio
01.12.2006 18:10:52
Ei sano toi melodia mitään. Jos sulla on toimiva Amiga, mulla on varmaan sellaset 200-300 modulea korpuilla...
-=Botnee!!=-
efunkelist
01.12.2006 20:25:12

Ei sano toi melodia mitään. Jos sulla on toimiva Amiga, mulla on varmaan sellaset 200-300 modulea korpuilla...

Oli mullakin amigan kowolla sadoittain modeja. muunmuassa 100 omatekemää... Ja kaikki ne ovat nyt poissa :(

Olis edes peeceessä korppuasema niin vois hommata amigaemulaattorin tms millä sais luettua amigan korppuja. Kai se jo tänäpänä on mahdollista. amigallahan pystyi emusoftalla käsittelemään pc:n dd-levyjä.

pitäis varmaan hommata amiga, eihän ne mitään maksa enää tänäpänä. kohta ovat tosin varmaan keräilykamaa. se vaan on niin iso laite, etenki vanha 500-mallinen että ei se mahdu mihinkään!

joskus oli kaverilta lainassa a600, se oli näppärä.

nyyh... ikävä on rakasta vanhaa nörttikonetta ;/
Milkop
02.12.2006 23:08:39

kertokaa täällä jos tiedätte jotain hyviä arkistoja.

Tuolta löytyy settiä laidasta laitaan:
http://www.modarchive.com/
sami_sumea
03.12.2006 16:16:34

Ja tunnistaako joku tätä melodiaa, se on jostakin wanhasta modista mitä mulla ei ole mutta erään C-kasetin b-puolen loppupuolelta kohisi tällainen pätkä ja tunnistin sen olevan jostain 90-luvulta.

Kuulostaa kauhiasti melodian puolesta CNCD-poppoon poikien kännivirityksiltä :)

...
http://www.adamantiumstudios.com
Twinkle
04.12.2006 05:12:19

Olis edes peeceessä korppuasema niin vois hommata amigaemulaattorin tms millä sais luettua amigan korppuja. Kai se jo tänäpänä on mahdollista. amigallahan pystyi emusoftalla käsittelemään pc:n dd-levyjä.

Eijjole, Amigan ja PC:n koppuasema on mekaanisesti erilaiset, joten Amigan korput eivät käy mitenkään PC:n asemaan. Toisin päin kyllä, en muista tosin selitystä miksi niin. Ainoa mahdollisuus on hankkia Amigan ulkoinen SCSI-korppuasema ja laittaa se kiinni PC:n vastaavaan, niin tiedot saa siirrettyä sopivalla softalla. Kaipa myös amigan kiintolevyjä voi PC:ssä emulaattorin kautta lukea.

Mut tosiaan, ei saumaa. Modit on tuomittu sinne amigaan.
Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)