efunkelist 01.12.2006 17:07:11 | |
---|
Hakusessa on wanhat oldskool AMIGA PROTRACKER -modulet. Googlella löytyy muutamia sivuja mistä ladata, kertokaa täällä jos tiedätte jotain hyviä arkistoja. Ja tunnistaako joku tätä melodiaa, se on jostakin wanhasta modista mitä mulla ei ole mutta erään C-kasetin b-puolen loppupuolelta kohisi tällainen pätkä ja tunnistin sen olevan jostain 90-luvulta. www.niskahiki.com/varjovaakut/unknown-mod.mid ei mene ihan 1:1 mutta sinne päin, koitin ulkomuistista ja korvakuulolta replikoida |
BotneLapio 01.12.2006 18:10:52 | |
---|
Ei sano toi melodia mitään. Jos sulla on toimiva Amiga, mulla on varmaan sellaset 200-300 modulea korpuilla... -=Botnee!!=- |
efunkelist 01.12.2006 20:25:12 | |
---|
Ei sano toi melodia mitään. Jos sulla on toimiva Amiga, mulla on varmaan sellaset 200-300 modulea korpuilla... Oli mullakin amigan kowolla sadoittain modeja. muunmuassa 100 omatekemää... Ja kaikki ne ovat nyt poissa :( Olis edes peeceessä korppuasema niin vois hommata amigaemulaattorin tms millä sais luettua amigan korppuja. Kai se jo tänäpänä on mahdollista. amigallahan pystyi emusoftalla käsittelemään pc:n dd-levyjä. pitäis varmaan hommata amiga, eihän ne mitään maksa enää tänäpänä. kohta ovat tosin varmaan keräilykamaa. se vaan on niin iso laite, etenki vanha 500-mallinen että ei se mahdu mihinkään! joskus oli kaverilta lainassa a600, se oli näppärä. nyyh... ikävä on rakasta vanhaa nörttikonetta ;/ |
Milkop 02.12.2006 23:08:39 | |
---|
|
sami_sumea 03.12.2006 16:16:34 | |
---|
Ja tunnistaako joku tätä melodiaa, se on jostakin wanhasta modista mitä mulla ei ole mutta erään C-kasetin b-puolen loppupuolelta kohisi tällainen pätkä ja tunnistin sen olevan jostain 90-luvulta. Kuulostaa kauhiasti melodian puolesta CNCD-poppoon poikien kännivirityksiltä :) ... http://www.adamantiumstudios.com |
Twinkle 04.12.2006 05:12:19 | |
---|
Olis edes peeceessä korppuasema niin vois hommata amigaemulaattorin tms millä sais luettua amigan korppuja. Kai se jo tänäpänä on mahdollista. amigallahan pystyi emusoftalla käsittelemään pc:n dd-levyjä.
Eijjole, Amigan ja PC:n koppuasema on mekaanisesti erilaiset, joten Amigan korput eivät käy mitenkään PC:n asemaan. Toisin päin kyllä, en muista tosin selitystä miksi niin. Ainoa mahdollisuus on hankkia Amigan ulkoinen SCSI-korppuasema ja laittaa se kiinni PC:n vastaavaan, niin tiedot saa siirrettyä sopivalla softalla. Kaipa myös amigan kiintolevyjä voi PC:ssä emulaattorin kautta lukea. Mut tosiaan, ei saumaa. Modit on tuomittu sinne amigaan.
Sääh. Lassosin leppäkerttua ja kaik meni pimmeeks." - Mimi |