Aihe: Sonar2
1
buntta
15.11.2006 10:07:40 (muokattu 15.11.2006 10:07:57)
Sain Sonar2-ohjelman mutta mukana ei tullut manuaalia. Osaisiko joku kertoa ihan vain kuinka voin sillä äänittää kitaraa? Kaunis kiitos ohjeista.
Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta? Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella.
hoffe
15.11.2006 11:44:47
Jos olet ostanut laillisen kopion ohjelmasta, mukana tulee aina manuaali. Manuaali käteen ennen kuin tulet tänne hakemaan apua. On vähän niinku kirjoittamaton sääntö täällä. Ok?

Kai ohjelman voi saada lahjoituksena tai vaikkapa lahjanakin. Vähän vanhemmissa ohjelmissa tuppaa se manuaali häviämään ajan myötä...

Itse ongelmaan: raitakohtaisesti valitset haluamasi sisääntulon. Jos äänikorttiasi ei löydy raidan input-valikosta, niin tarkista audio-asetukset, että ohjelma tunnistaa kyseisen äänikorttisi. Audio-asetukset löydät ohjelman ylävalikosta.
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
buntta
15.11.2006 12:28:29
Kai ohjelman voi saada lahjoituksena tai vaikkapa lahjanakin. Vähän vanhemmissa ohjelmissa tuppaa se manuaali häviämään ajan myötä...

Itse ongelmaan: raitakohtaisesti valitset haluamasi sisääntulon. Jos äänikorttiasi ei löydy raidan input-valikosta, niin tarkista audio-asetukset, että ohjelma tunnistaa kyseisen äänikorttisi. Audio-asetukset löydät ohjelman ylävalikosta.

Kiitos. Kohta nähdään pelittääkö kannettavan äänikortti.
Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta? Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella.
juha_p
15.11.2006 15:23:22
Adminille;

;)

t. Juha
EP
23.11.2006 13:10:07

Silloin apua löytyy ohjelman kotisivulta, support -> register your product jne.
mallikuha
25.11.2006 21:52:52
Silloin apua löytyy ohjelman kotisivulta, support -> register your product jne.

Eli ennen kuin haette apua tältä palstalta, lähettäkää kuitti saamastanne studio-ohjelmasta ellipelliselle. Muuten on melko varmaa, että käytätte piraattiohjelmaa? Eihän ongelmia VOI TULLA, jos manuaali tai korvaava tuki on käytössä? Jokainen on seppä syntyessään jne. Eikä tämä osio, päinvastoin kuin muut mnetin osiot, suinkaan ole tuollaisia kysymyksiä varten? Olipa kerrassaan tahditonta pyytää apua, Buntta. Voi jeesus mitä jeesustelua, tyyppi leimataan piratistiksi yhden asiallisen kysymyksen vuoksi!!!
juha_p
25.11.2006 22:51:41 (muokattu 26.11.2006 11:38:33)
Eli ennen kuin haette apua tältä palstalta, lähettäkää kuitti saamastanne studio-ohjelmasta ellipelliselle. Muuten on melko varmaa, että käytätte piraattiohjelmaa? Eihän ongelmia VOI TULLA, jos manuaali tai korvaava tuki on käytössä? Jokainen on seppä syntyessään jne. Eikä tämä osio, päinvastoin kuin muut mnetin osiot, suinkaan ole tuollaisia kysymyksiä varten? Olipa kerrassaan tahditonta pyytää apua, Buntta. Voi jeesus mitä jeesustelua, tyyppi leimataan piratistiksi yhden asiallisen kysymyksen vuoksi!!!

Et ilmeisesti ollut osallisena tässä viestiketjussa alusta alkaen sillä, oikeastaan, ennen adminin editointia (poisti kaikki bunttaa 'loukkaavat' viestit), oli kyse siitä, onko kyseinen versio laillinen (eli, oliko alkuperäinen hankkija käyttänyt ko. lisenssiä päivityksessä tuoreempaan versioon ennen luovuttamista uudelle omistajalle tai sen jälkeen (CW:n lisenssi kylläkin kieltää kaikenlaiset siirrot mikäli tuote on jo rekisteröity joten, senkin osalta on epävarmuus siirron laillisuudesta (on tosin joskus mainittu ettei ko. lisenssiehto pätisi USA:n ulkopuolella, mutta lakituvasta ei lienee päätöstä ole vielä olemassa)). Vastausta näihin spekulointeihin ei koskaan tullut --> ainoastaan adminin logiikka pelasi OP:n hyväksi.

BTW, kylläkait itsekkin ymmärrät jotta, mikäli kyseessä olisi 'piraatti' käyttäjä niin, ei kait se enää Sonarin versio kakkosta latailisi kun kerran uudemmatkin varmaan satavilla (no jaa, jos tosi noobie niin sitten ehkä) -> olikohan se päivä tai kaksi virallisen S6:n julkaisusta kun CW:n foorumilla jo mainittiin ohjelman tulleen kräkätyksi ja olevan jaossa. Nopeita ne pirulaiset ovat.

t. Juha
buntta
27.11.2006 08:27:14
Heh, jopas jotakin. Ei tämän vuoksi kannata kinata, mutta kiitos kommenteista. Sitäpaitsi tärkein , eli kitaran äänittäminen, onnistui .
PJS
28.11.2006 00:11:15

Offtopic. Sonarin uusin versio on 6 eikö?

Miksi kukaan pälli latailisi 2 versiota jos sellaisen edes sattuisi warez sivustoilta (joilla nomraalisti on ohjelmia elokuvia ja pelejä jotka ei vielä ole välttämättä edes julkaistu) edes löytämään, kun samalla vaivalla (tai itseasiassa varmaan pienemmällä) saa sen uudemmankin.
www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä.
Antti1
28.11.2006 00:17:14
En mä tiiä, mutta mulla onki 4, 5 ja 6. :) Ostakaa joku toi nelonen vekeen. Eiku eihän tää ollukkaan tori, sorry...

Mikä muoti-ilmiö on muuten tullut melkein joka kerta väittää kysyjää piraatin käyttäjäksi? Mä taidan ottaa kuvan itsestäni halaamassa Sonarien, DFHS:n yms. alkuperäisiä pakkauksia, jotta ihmiset uskovat...
Jape Muusa
28.11.2006 00:39:02

Mikä muoti-ilmiö on muuten tullut melkein joka kerta väittää kysyjää piraatin käyttäjäksi? Mä taidan ottaa kuvan itsestäni halaamassa Sonarien, DFHS:n yms. alkuperäisiä pakkauksia, jotta ihmiset uskovat...

Juu,oiskohan välillä menny jo vähän liiallisuuksiin tää piraatiksi epäily,kun tuntuu toistuvan melkein poikkeuksetta,etenkin, jos neuvoja vailla oleva kysyjä ei oo foorumissa päivittäin esiintyvää väkee.
Ymmärrän täysin,että warettajia ei auteta,kuten ei pidäkkään. Mutta,jos ei ole selkeää syytä epäillä,niin,ehkä olisi syytä vähän hillitä jahtia.

Voidaanhan vääntää sääntö,että "omakuvassa" täytyy näkyä softapaketit ja ostokuitit :p
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
janik
28.11.2006 01:10:59

Mä meinasin ehdottaa tuota valokuvaushommaa jossain ketjussa, älytöntä että pitää heti alkaa syyttämään waretuksesta, jos vähän kysyy jotain.

Eikä ne vastaukset todellakaan löydy niistä manuaaleista välttämättä helpolla!
Antti1
28.11.2006 07:03:40
Eikä ne vastaukset todellakaan löydy niistä manuaaleista välttämättä helpolla!

Esimerkiksi Sonar 4 manuaali about 5cm paksu. Siinä taitaa tosin olla monella eri kielellä, en oo kattonu. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)