Wk 08.12.2006 14:51:06 (muokattu 08.12.2006 14:52:15) | |
---|
Eli, mulla oli tässä taannoin sellainen EQ-plugin jolla sai kopioitua jostain toisesta kappaleesa EQ-asetukset omaan projektiin. Plugari oli muistaakseni ihan ilmainen ja sen aikanaan sattumalta löysin. En tiedä oliko se noita Voxengon ilmaisplugareita, tässä koitan justiin sivuja selata. EDIT: tarkennusta siis vielä eli jos vaikka halusin samanlaisen EQ:n kun MetallicanMaster of Puppetsissa, minun tarvitsin vain jonkinaikaa antaa ohjelman "kuunnella" kappaletta ja hetken päästä EQ tallentui ohjelman muistiin. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Timo JM 08.12.2006 17:06:39 | |
---|
Steinbergin FreeFilter on ainakin yksi sellainen. En kyllä tiedä mistä sen saisi. ...siis mun mielestä. |
Daunt 10.12.2006 22:46:13 | |
---|
Ei taida löytyä ilmaista. Voxengo CurveEQ on kaipaamasi plugari. |
passe 10.12.2006 23:48:26 | |
---|
Echofilter oli myös ainakin aikanaan paljon käytetty pöllimäväline. En muista kenen plugari oli tai maksoiko jotain. Muistan vaan kun studioon raahattiin referenssi levyjä ja niiltä sitten kaveri mukamas "kopioi" masterointi filtterin... Yeah right! Nojoo, mutta erilliseen skittaraitaan se toimi kyllä pirun hienosti juuri sillä kertaa. Steve Vai:n Bad Horsie:n "filtteri" kehiin ja kyllä muuten potki munille! "Good is in the details..." |
lindo 14.12.2006 20:44:14 | |
---|
EDIT: tarkennusta siis vielä eli jos vaikka halusin samanlaisen EQ:n kun MetallicanMaster of Puppetsissa, minun tarvitsin vain jonkinaikaa antaa ohjelman "kuunnella" kappaletta ja hetken päästä EQ tallentui ohjelman muistiin. Hehee, tää ois hyvä toosa niille äänittäjille jotka äänittää bändejä jotka tulee studioon ja sanoo ekaksi: me halutaan Metallica -soundit. :P
Rok rok |
Timo JM 14.12.2006 20:54:35 | |
---|
EDIT: tarkennusta siis vielä eli jos vaikka halusin samanlaisen EQ:n kun MetallicanMaster of Puppetsissa, minun tarvitsin vain jonkinaikaa antaa ohjelman "kuunnella" kappaletta ja hetken päästä EQ tallentui ohjelman muistiin. Toi ei vaan käytännössä toimi noin, muutenhan masterointi olisikin helppoa. ...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido |
Wk 14.12.2006 21:32:13 | |
---|
Joo ei se varmaan tosiaan noin toimi kyl, mutta ois ees vähä sinne päin... ehkä :) Kokeilin tuota Voxengon plugaria ja ei sillä (ainakaan minä) mitään tee, parempi vaan ruuvata ja kuunnella :/ http://www.mikseri.net/users/108413.php |