Aihe: XNL Audio - Addictive drums
1
M.i.k.key
04.01.2007 00:27:13
Jeh
Onko kellään vielä tämmöisestä rumpusoftasta kokemuksia!?
http://www.xlnaudio.com:80/index.php?page=home

Testailin tuossa demoversiota ja vakuutti kyllä mahdollisuuksillaan! Oikeassa versiossa lisää settejä ja virvelivaihtoehtoja, tomithan tuosta demosta puuttuvat täysin, muuten toimii hyvin.

Itselläni menee ehdottomasti hankintaan, 225e hinta ja ainakin dlx:stä pitäisi löytyä

Tämä ei ollut mainos vaan ihan rehellinen hehkutus!
möllisty
tommi1
04.01.2007 01:20:41 (muokattu 04.01.2007 01:21:45)
Mielenkiinnolla olen lukenut myös ulkomaisilta foorumeilta hehkutusta tuosta softasta. Kävin myös kuuntelemassa hyvin vakuuttavia audiodemoja XLNaudion sivuilla. Vielä en valitettavasti ole päässyt itse softademoa kokeilemaan, koska olen reissussa. Erittäin lupaavanoloinen tuote, mukava olisi kuulla lisää kommentteja - varsinkin "hands on" -kokemuksia!
M.i.k.key
04.01.2007 16:06:07
Tuli haettua DLX:stä.
vaikuttava softa, pitää laittaa enemmän käyttökokemuksia kunhan niitä syntyy!
möllisty
Cathi777
04.01.2007 17:35:23

Joo, itsekin tuon demon latailin ja täytyy sanoa, että on kerrassaan kyllä hyvän tuntuinen ohjelma. Soundit on mainiot ja komppikirjastot isoja. Pitää kai tässä alkaa itsekin tuohon säästämään.
Only pop music can break my heart...
tommi1
04.01.2007 18:07:29

Käyttökokemukset olisivat tosiaan hyvin tervetulleita. Miten mahtaa olla noiden softan mukana tulevien midi-komppien laita, onko niitä riittävästi? Ezdrummerissa niitä kaiketi tulee melkoisesti enemmän, tosin ainahan niitä voi lisää ostaa/tehdä itse (AD:ssa ne on tosin kuulemma oikean rumpalin soittamia, ei ohjelmoituja)
Notefix
04.01.2007 23:02:33

Kattos, mäkin hain sen ja vieläpä samasta paikasta. Hyvältä kuulostaa...tosin en vielä kaikkia hienouksia tiedä. Ambienssin balanssissa vielä vähän kattomista...
"Layers of layers of shit!"
Timo JM
04.01.2007 23:49:33

Mahtaakohan olla kovinkin paha tehosyöppö?

(Jotenkin vaan vaikuttaa siltä.)
...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido
M.i.k.key
05.01.2007 00:33:41
Mahtaakohan olla kovinkin paha tehosyöppö?

(Jotenkin vaan vaikuttaa siltä.)

Ei vielä paljon kokemuksia mutta ei noi mittarit pahasti värähdellyt kun Intel iMacilla noita valmiita beatteja pyöritteli ja ruuvaili. Pitää kuitenkin ottaa huomioon että joka rummulle on omat kompurat, on masterkompurat ja kaksi kaikua yms... Veisi paljon tehoa että saman ruuvaa muilla plugareilla...

Vielä ei paljoa käyttökokemuksia kun samalla reissulla tuli hankittua Miroslav Philharmonik ja sitä tässä nyt fiilistelen!
möllisty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)