Onkos tästä plugista jo kertynyt kokemuksia? Omat kokemukset: kuulostaa todella hyvältä mutta syö cpu:ta. Kyllä toi mulla toimi fruityssa ainakin playbackilla kiltisti ilman napsuja. Joo, noi EQ:t soundas tosi hyviltä mut muuten en ollu hirveän vaikuttunut.. Hieno teknologia, kunhan joku tekee siihen vielä *OIKEASTI* törkeän hyvänkuuloisia mallinnuksia päälle. ... http://www.adamantiumstudios.com |
Kyllä toi mulla toimi fruityssa ainakin playbackilla kiltisti ilman napsuja. Ehkä mullakin yhdellä raidalla mutta 10+ raitaa ja muuta kamaa, niin... Mikä rauta on kyseessä? Itselläni Pentium M 1,7 GHz/512 MB - vähän alakanttiin suosituksiin nähden siis. Luulisi rendauksien kuitenkin toimivan häiriöttömästi. Kokeilin myös KVR-foorumilla mainittua prosessorityyppiasetusta, ei vaikutusta. Ilmeisesti oletuksena oleva asetus on parempi SSE:tä tukevan prosessorin kanssa. Soundilaatua vertaan muuhun ilmaistarjontaan, en esim. rautalaitteisiin. Kuten KVR-foorumilla jotkut ovat todenneet, esim. kompura tekee ääneen jonkinlaista pyöreyttä ja sopivilla säädöillä potkua. Itse en ole onnistunut esim. Buzzroomin kompuroilla saamaan samantasoista jälkeä aikaan. |