Aki 06.01.2007 19:33:36 | |
---|
"Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Milkop 06.01.2007 21:08:48 | |
---|
Pari Antecia on koneessa ollut, kumpikaan ei toiminut :D Nykyinen 400w Nexus on sitä vastoin toiminut kuin unelma ja on vielä sopivan hiljainenkin. Sitä suosittelisin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Aki 06.01.2007 21:18:21 | |
---|
Nexus NX-4000:sen hinnalla saa tuon Seasonic S-12 400W:sen, jota löytämieni sivustojen perusteella kehutaan kovasti laadukkaaksi. Seasonicin kun saa 83€:lla, olen kallistumassa sen puoleen ellei tässä viikonlopun aikana tule käänteentekeviä kommentteja. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Soolokitaristi 07.01.2007 05:32:44 (muokattu 07.01.2007 05:33:40) | |
---|
Nexus NX-4090 ja NX-5000 koneissa. Molemmat pelittää kuin unelma. |
lindo 07.01.2007 19:44:37 | |
---|
Pari Antecia on koneessa ollut, kumpikaan ei toiminut :D Off topic: Millä tavalla ei toiminut? Kaverilla on kone kyykyssä ja siinä on ihan uusi Antecin Smart Power... mietin vaan oisko syys tuossa kun kaikki muu on jo kokeiltu? Rok rok |
jorma_r 08.01.2007 00:37:36 | |
---|
Mä ostin tuollaisen pari viikkoa sitten: http://www.jimmspc-store.fi/index.p … 0E5-400W&groupid=&subgroup= Vaatimuksina "kohtuuhintainen" ja "isolla tuulettimella." Hyvältä vaikuttaa tähän mennessä - koneen äänieristys on vielä sen verran kesken että prosessorituulettimen ääni peittää muun (vaikkei sekään ole enää kova) joten en osaa sanoa miten äänetön tuo lopunperin on. Jahka bitumit ovat paikallaan niin sitten... Verrattuna alkuperäiseen ero on valtava - koneessa oli semmoinen perusvirtalähde 8 cm tuulettimella. |
HK 11.01.2007 06:06:20 | |
---|
Tuota Seasoniccia voin oman kokemuksen pohjalta suositella kyllä täysin varauksetta, todella hiljainen peli myös käytännössä. Peltikorva puupäässä. |
dewil 11.01.2007 08:48:55 | |
---|
En nyt jaksa alkaa googlettaan malleja, mutta virtalähteitähän saa myöskin ulkoisina, mikä skippaa kätevästi tuuletin ja ilmankierto ongelmat. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
HK 15.01.2007 17:20:09 | |
---|
En nyt jaksa alkaa googlettaan malleja, mutta virtalähteitähän saa myöskin ulkoisina, mikä skippaa kätevästi tuuletin ja ilmankierto ongelmat. Tai tapauksesta riippuen saattaa nimenomaan aiheuttaa mainitsemasi ongelmat. Standardimallisessa ilmajäähdytetyssä ATX-kotelossa virtalähde on olennainen osa kotelon ilmanvaihtoa. Jos sen poistaa kokonaan tai korvaa vaikkapa passiivijäähdytetyllä mallilla, joutuu yleensä ilmankierron hoitamaan ylimääräisellä tuulettimella. Peltikorva puupäässä. |
insight 17.01.2007 16:02:01 (muokattu 17.01.2007 16:04:19) | |
---|
Kyllä mä uskaltaisin Antecia suositella. Mulla on toi ekassa linkissä oleva poweri ollut jo yli puoli vuotta. Sen hinta on näemmä noussut aika paljon. Itse maksoin n. 80 kymppiä nyt se on jo 94. Ihan hyvä, vakaa ja hiljainen poweri. Mulle toi hiljaisuus on tärkee juttu, sekä vakaus. Seasonic on varmaan vaan hiljaisempi. Nexus on kovaäänisempi ja vähän vanhentunut poweri, koska niiltä ei ole tullut liiemmin mitään uutta yli vuoteen. Noi uudet Zalmanitkin vois olla hyviä. Joo kuten moni on kehunut, niin toi Seasonic on varmasti hyvä valinta. Erilaisuus on nykyisin mainstreamiä. Tahdon olla tavis. Olenko siis erilainen vai mainstreamiä? |
passe 17.01.2007 17:24:55 | |
---|
Heitetäänpäs tähän väliin vähän puolioffaria. Eli läppärien virtalähteet, ovatko ne yhtä helposti vaihdettavissa ja onko jotain tiettyjä "standardi-suositus"-malleja? Sometimes more is more |
vanaha kettu 17.01.2007 22:24:12 | |
---|
Sattu pari päivää sitten outo juttu: olimme äänittämässä tietokoneellani (melko vanha Pomi) laulua. Yht´äkkiä kone sammui (teki sitä usein ennen) ja alkoi käynnistymään uudelleen, se teki heti perään saman eli sammui taas. Ylemmässä levyasemassa vilkkui vihreä valo ja kuului samaan tahtiin nakutusta. Sitten se alkoi naputtaa nopeampaa. Reset nappulasta ei mitään tapahtunut joten otin töpselin seinästä. Käynnistin koneen uudelleen ja vähän ajan kuluttua tapahtui taas sama. Kokeilimme keskusyksikköä kädellä ja se oli erittäin kuuma virtalähteen päältä. Avasimme koneen ja otimme imurilla vähäiset pölyt pois ja annoimme koneen vähän jäähtyä. Kaikki tuulettimet pyörivät, eikä mitään vikaa näkynyt. Skannasimme myös koneen, ja sieltä löytyi kaksi virusta jotka poistin. Tämän jälkeen kone ei ole kertaakaan sammunut, kuumunut eikä kaatunut. Osaako joku selittää että mitä oikein tapahtui? Ei kai viruksetkaan voineet ylikuumentaa virtalähdettä? |