Äh, pakko näitä on suositella. En mene nyt sanomaan, ettäkö nämä olisivat kaikki parempia kuin ilmaiset, mutta itse olen aika pahasti rakastunut näihin plugareihin.
Eli Image-Linen juice pack. Siis vst-formaatissa myytävät fruity loopsin natiiviplugarit. Tuota kannattaa harkita vakavasti jos/kun nuo uudemmatkin plugarit tulevat tuohon pakettiin mukaan. Ja varmasti tulevat kunhan 7.0 saadaan virallisesti julkaistua.
FlangusImho todella hyvän ja smoothin kuuloinen flangeri-vaihevirhe plugari. Pieni ja hauska
Multiband Compressor3 kanavainen masterkompura. Itse en tästä oikein ole pitänyt, mutta ehkä sitä pitäisi osata vain säätää paremmin. Olen kyllä kuullut kehujakin tämän osalta.
Delay Bank8 kanavainen viive / filtteri. Kanavia voi ketjuttaa toisiinsa ja muuta hauskaa. Tuolla saa aikaan melkein mitä tahansa.
Love Philter (tulossa)8 kanavainen filtteri. Ihan TÖRKEÄN hyvän kuuloinen. Jokaiselle filtterille erittäin laajat säätömahdollisuudet.
Parametric EQ II (tulossa)"Master eq". Jumatsiut että on hieno eq visuaalisesti. Bassari-iskut tykyttävät realiajassa suoraan säätöpaneelissa. Tykkään soundistakin.
VocoderTykkään tästäkin. Olisipa vain joskus käyttöä.
EDISONEfektikanavaan heitettävä nauhuri / sample-editori. En ole ehtinyt liiemmin tutustua, mutta aika killeri tuntuu olevan fl:n kanssa käytettäessä. Toimii! Osaa myös pätkiä vaikkapa rumpuloopit yksittäisiksi iskuiksi napin painalluksella.
WaveShaperOmituinen säröplugari, josta saa säätämällä (piirtämällä) irti aika kenkkua säröä. Tällä saa sekunnista normaalista rumpusetistä tiukasti hallinnassa olevan electrogrunge-setin. Tykkään.
EQUOMorffaava eq, jolla pääsee säätämään taajuuksien mukaan portaattomasti myös tavaran panorointia.
Muitakin pikkuplugareita tulee mukana, mutten jaksa niitä nyt alkaa listailla. Suht mitäänsanomattomia.
Hae demo, jos nämä vätkytykset tippaakaan kiinnostavat. Koko roskalla hintaa 99 dollaria.
http://www.image-line.com/documents/juicepack.html