MrShaft 02.03.2007 20:18:43 | |
---|
Jostain syystä vasta nyt hiffasin kuinka kätevä Garage Band on. Sieltähän löytyy yksinkertaiset demokaiut ihan yhden napin takaa. Tähän asti olen aina Logicilla vääntänyt. Onko teillä kokemuksia kuinka pitkälle GBllä pääsee, ja onnistuuko pohjien siirto esim. Logic Prohon helposti. Tuli vain mieleen, että kun noita pohjia pitää tehdä, niin tällä olisi tosi miellyttävää tehdä sellaiset perussapluunat, joita sitten Logicissa viimeistelisi. Kertokaahan, ja jos vinkkejä riittää niin kaikki vastaan otetaan. Myös pikaviestejä kiitos. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
EP 02.03.2007 20:33:03 (muokattu 02.03.2007 20:39:39) | |
---|
Jostain syystä vasta nyt hiffasin kuinka kätevä Garage Band on. Sieltähän löytyy yksinkertaiset demokaiut ihan yhden napin takaa. Tähän asti olen aina Logicilla vääntänyt. Onko teillä kokemuksia kuinka pitkälle GBllä pääsee, ja onnistuuko pohjien siirto esim. Logic Prohon helposti. Tuli vain mieleen, että kun noita pohjia pitää tehdä, niin tällä olisi tosi miellyttävää tehdä sellaiset perussapluunat, joita sitten Logicissa viimeistelisi. Kertokaahan, ja jos vinkkejä riittää niin kaikki vastaan otetaan. Myös pikaviestejä kiitos. MrS Öh, hiffasin just', että ei sittenkään mitään.. |
Lennu 02.03.2007 21:01:53 | |
---|
Onko teillä kokemuksia kuinka pitkälle GBllä pääsee Aika pitkälle ja GB ja Logic on täysin yhteensopivia. Eli avaat ihan normaalisti GB-tiedoston Logicissa, niin se lataa efektejä ja midejä ynnä softainstrumentteja myöten kaiken samanlaisena kuin GB:ssä. Se GB:n monialue AU-kompura on muuten aika perverssillä tavalla hieno laites. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Sertzo S 02.03.2007 21:20:41 (muokattu 02.03.2007 21:21:49) | |
---|
Olen hankkimassa itsekin Mac-konetta ja nimenomanaan tuon GarageBand-toiminnon takia demojen tekoon lähinnä midinä ja audionakin, joten kaikki käyttökokemuksenne siitä on tervetullutta tietoa. Teen nykyisin Cubase VST 32-softalla PC-koneeellani ja vanhalla ISIS-äänikortilla demoni, joten tuo Mac on varmaan kaikin puolin laadukkaampi demojenkin tekoon soundeineen ja jne. Voinee ilmeisesti Cubaseakin hyödyntää Mac-versiona, koska softa on tuttu? iMac olisi tuossa kesän kieppeillä tarkoitus hankkia vain ja ainoastaan musiikin tekoon. |
Fonisoul_ 03.03.2007 11:17:06 | |
---|
Kyllä garageband on kotidemoiluun hyvä softa. Eniten itseä häiritsee vähän kökkö editoitavuus, esim feidejä ei pysty tekemään lainkaan. Ellei tee sitten manuaalisesti volumekäyrillä.. Sessiot siirtyy myös logiciin, tosin mahdolliset transponoinnit saattaa joutua asettelemaan logicin puolella uudestaan. Soul with a capital "S"... |
Lenoldinho 03.03.2007 12:14:09 | |
---|
Minulla olisi GB2:sta yksi kysymys. Eli, miten kyseisessä ohjelmassa saa muutettua mikrofonin sisääntulovoimakkuutta? Toivon, että ymmärsitte. When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
Fortune 03.03.2007 12:49:07 | |
---|
Minulla olisi GB2:sta yksi kysymys. Eli, miten kyseisessä ohjelmassa saa muutettua mikrofonin sisääntulovoimakkuutta? Toivon, että ymmärsitte. Ylhäältä ompun kuvasta Järjestelmäasetukset, sieltä Äänet ja Ääni Sisään, siellä pitäisi olla säätö. |
Kassu 03.03.2007 16:14:45 | |
---|
Ylhäältä ompun kuvasta Järjestelmäasetukset, sieltä Äänet ja Ääni Sisään, siellä pitäisi olla säätö. Eli alt + F4 |
Fortune 03.03.2007 17:14:17 | |
---|
Eli alt + F4 No ei mulla ainakaan... |
Kassu 03.03.2007 17:16:25 | |
---|
No ei mulla ainakaan... Läppärinäppiksellä pelaa. |
Lennu 03.03.2007 19:28:06 | |
---|
No ei mulla ainakaan... No mutta ctrl + F4:llä saa vaihdeltua ohjelmia. öö - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
Fortune 04.03.2007 13:06:33 | |
---|
No mutta ctrl + F4:llä saa vaihdeltua ohjelmia. öö Jaa, mulla se on omppu+tab. |
Lennu 04.03.2007 18:08:16 (muokattu 04.03.2007 18:10:17) | |
---|
Jaa, mulla se on omppu+tab. Niin, se vaihtaa "ikkunoita". edit: eikäkö mitäs mä nyt sekoilen, no mut kuitenkin. ctrlf4 on ainakin epävarmempi tapa, hoho. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
krushing 05.03.2007 13:38:07 | |
---|
Kappas, toi ctrl+F4 oli ihan uus juttu mulle...kaikkea sitä oppii ku vanhaks elää. GB:stä ja Logicista vielä - GB käsittääkseni perustuu Logicin moottorille, tai on oikeastaan käyttöliittymää lukuunottamatta ihan samaa koodia, joten pitäis tosiaan siirtyä helposti. |