Aihe: aif tip ongelma
1
Loopis
10.05.2007 22:33:38
Morjens,

sain tuolta USAsta yhden .aif filun jonka kanssa mulla on ongelmia. Mulla on itellä PC ja Cubase SX2 koneessa ja se ei tunnista tuota filua. Kaveri rapakon takaa sano että kun poistaa filun nimen perästä ".tip" niin se on ihan tavallinen .aif filu jonka sitten saa auki esim Cubasessa. Mutta.. miten mä saan ton filun nimestä poistettua sen .tip osion? Eli filun nimi on "demo.aif.tip" mutta kun yritän ominaisuuksia kattoa niin se sanoo et sen nimi on "demo.aif" eli en missää nää mistä sais sen ".tip" osion nimestä poistettua..?

Kiitos taas avusta.
Soolokitaristi
11.05.2007 13:55:52
Otat ruksin pois windowsin tiedostonhallinnan asetuksista kohdasta "piilota tunnettujen tiedostojen päätteet" tms. Sitten windowsin pitäisi näyttää tuo tiedoston kokonimi ja pääset muuttamaan myös sitä .tip osaa siinä.
Loopis
11.05.2007 17:52:36
Otat ruksin pois windowsin tiedostonhallinnan asetuksista kohdasta "piilota tunnettujen tiedostojen päätteet" tms. Sitten windowsin pitäisi näyttää tuo tiedoston kokonimi ja pääset muuttamaan myös sitä .tip osaa siinä.

Kiitos. Nyt onnistu.

Mut nyt se valittaa "error: medium type not supported or invalid medium" kun yritin työpöydällä olevaa .aif tiedostoa importata cubaseen...?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)