Aihe: MOTU Digital Performer
1
Eukka
10.05.2007 21:29:30
Tervehdys!
Onkos kellään täällä kokemuksia MOTUn digital performerista? Olis tarkotus jossain vaiheessa hankkia grossgrade-hinalla kys. softa PT Le:n rinnalle kuhan tuo tarkkaamo valmistuu. Mun kokemukset Performerista jää ysärin puolivälissä ku Mäkissä pyöriteltiin midi-seku-performeria..
Akatax for you!
Benighted
10.05.2007 23:15:03

Tervehdys!
Onkos kellään täällä kokemuksia MOTUn digital performerista? Olis tarkotus jossain vaiheessa hankkia grossgrade-hinalla kys. softa PT Le:n rinnalle kuhan tuo tarkkaamo valmistuu. Mun kokemukset Performerista jää ysärin puolivälissä ku Mäkissä pyöriteltiin midi-seku-performeria..

On, jo muutaman vuoden(nyt vielä 4.6). Minkälaista infoa tarvitset?

Laitetaan vaikka plussia ja miinuksia..
+Ominaisuuksiin nähden todella edullinen ohjelma
+Käyttää koneen resursseja todella tehokkaasti, itsellä jo "vanha" 2x1,25Ghz G4 1gigan muistilla eikä mitään nikotteluja suurella raitamäärällä ja efekteillä
+Käyttöliittymä intuitiivinen, pc puolelta kokemuksia cubasesta+vähän toolsia, ei mitään ongelmia oppia, toisin kuin esim Logic
+Midipuoli
+Sanoinko jo ettei ominaisuudet todellakaan lopu ihan heti kesken? :)

-Pientä epävakautta, tällä versiolla kyllä melko vähän, en tiedä onko itse softa vai systeemi(todella vähän aikaa ollut "viritellä" kun kone treeniksellä enkä pääse sinne säätämään muuten kuin äänityksissä/treeneissä)
-Vähän jotain Motun "omaa"..noh, eksoottisuutta, kun ei itsellä ole motun kortti käytössä niin vähän omituisuuksia löytyy

Lisää sitten kysymällä...
Dani
Lapis
15.05.2007 18:06:12
Hyvä että täällä on muitakin (tulevia) DP:n käyttäjiä jos / kun tulee ongelmia! Mä oon hommaamassa viitosversiota myös kunhan tarkkaamo ensin valmistuu. Mennee kuitenkin vielä kuukausi pari.
Kyllä poijat tapahtuu!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)