Aihe: Macbook (intel) ja tascam us- 122L ja onkelmia
1
Tuntematon artisti
04.05.2007 14:21:41
Terve.

Sain vähän aikaa siten thomanilta tilaamani tascam us- 122L:n ja siitähän ongelmat sitten alkoivat :)

Listaa ongelmista:

-cubase Le ei tunnista korttia vaikka olen päivittänyt cubase LE:n osx tigerille sopivaksi

-kone hukkaa välillä kortin kokonaan ja ajureita joutuu asentamaan monta kertaa ja piuhaa nyppimään pois että kone tunnistaa kortin uudelleen.

-vlc playerissa ei tule ääntä ulos kortin kanssa

Tommosta. Olen aika uusi macinkäyttäjä ja osa ongelmista saattaa johtua vain tietämättömyydestäni, mutta jos joku osaa neuvoa miten ratkaista nuo ongelmat olen kiitollinen.

Kiinnostaa myös tietää mikä softa olisi hyvä perusnauhotus hommiin ton tascamin kanssa ja että onko toista saman hintaluokan korttia joka toimii paremmin intel pohjasen macbookin kanssa?

Kiitoksia jo etukäteen.
FastEddie
04.05.2007 15:37:30

-cubase Le ei tunnista korttia vaikka olen päivittänyt cubase LE:n osx tigerille sopivaksi

Oletko päivittänyt Cubasen Macbook yhteensopivaksi?

Vanhemmat versiot eivät sitä ole.
Born to lose, live to win!
stuugi
04.05.2007 18:56:45
Terve.

Sain vähän aikaa siten thomanilta tilaamani tascam us- 122L:n ja siitähän ongelmat sitten alkoivat :)

Listaa ongelmista:

-kone hukkaa välillä kortin kokonaan ja ajureita joutuu asentamaan monta kertaa ja piuhaa nyppimään pois että kone tunnistaa kortin uudelleen.

-vlc playerissa ei tule ääntä ulos kortin kanssa

Tommosta. Olen aika uusi macinkäyttäjä ja osa ongelmista saattaa johtua vain tietämättömyydestäni, mutta jos joku osaa neuvoa miten ratkaista nuo ongelmat olen kiitollinen.

Kiinnostaa myös tietää mikä softa olisi hyvä perusnauhotus hommiin ton tascamin kanssa ja että onko toista saman hintaluokan korttia joka toimii paremmin intel pohjasen macbookin kanssa?

Kiitoksia jo etukäteen.

Itselläni on tuo ja intel iMac.

- Cubase ei tunnistu
- kortti ei katoa mihinkään, ei tarvitse asennella tai kytkeä
- VLC:n ääniä tuosta ei ulos saa

Garageband (tulee macin mukana) on vallan mahtava softa. Jos se ei riitä niin sitten Logic Express. Jos se ei riitä niin sitten Logic Pro. Jos se ei riitä niin koodaa oma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)