Kasperi Tervonen 25.12.2006 14:27:13 | |
---|
Asensin tuossa jokunen aikaa sitten tuon toneportin ihan normaalisti, ja värkki toimikin ihan moitteetta. Mutta, sitten kun vähän myöhemmin latasin sen gearboxin päivitetyn version ja aloin asentaa sitä, niin kesken asennuksen kone ilmoittaa: "Ohjelmisto ei ole läpäissyt Windows logo -testiä, joka varmistaa ohjelmiston yhteensopivuuden Windows XP:n kanssa". Kuinka ollakaan asennuksen jälkeen se päivitetty gearbox -softa ei sitten enää skulaakaan vaikka alkuperäinen toimi moitteetta. Mitenköhän saisin tuon päivitetyn gearboxin skulaamaan? "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Verig 25.12.2006 14:29:47 | |
---|
Etsiskele foorumeilta ja valmistajan sivuilta josko kyseessä olisi jokin tunnettu ongelma (liittyen laitteiston osaan x tai muuten vaan), jota ollaan korjaamassa tai johon on jokin kikka kolmonen. |
erkko 25.12.2006 16:04:17 | |
---|
Tsekkaa ettei homma olis kumminkin jostain muusta kiinni; sama varoitus tulee monissa äänisoftissa. Eiks toi varoitus liity jotenkin asioajureihin? Joka tapauksessa, sama varoitus on tullut sulle varmaankin myös kun asensit alkuperäisen version softasta; ainakin mulle tuli. Mikähän Toneportissa on vikana? Mulla meni kerran Toneportin ohjelmat niin pahasti jumiin kun Cubasen kanssa tuli joku ristiriitatilanne etten saanut Gearboxia enää toimimaan muuten kuin poistamalla kaikki siihen liittyvät ajurit ja ohjelmat ja asentamalla ne uudestaan. |
Kasperi Tervonen 25.12.2006 16:38:01 | |
---|
Eipä enää mitään, sain ton toimimaan kun vähän sähläsin ohjauspaneelin kanssa. Kiitos kuitenkin vastauksista. :) "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Robert 29.12.2006 01:20:46 | |
---|
Itselläni on seuraavanlainen ongelma: Äänitän Sonarilla (ver. 4.01) Toneportista tulevaa signaalia usb:n kautta. Olen säätänyt ohjauspaneelista Toneportin äänikortiksi toistolle ja tallentamiselle. Sonarissa tallennus-ja toistolähde pitää vielä raitakohtaisesti säätää, ja siinäkin on valittu Line6 kumpaankin. Kun samanaikaisesti soivia raitoja on enemmän kuin yksi, alkaa kuulua todella ärsyttävä digitaalista rätinää. Tämä rätinä kuuluu ainoastaan Sonar + Toneport yhdistelmällä, esim. winampilla musiikkia kuunnellessa ei mitään häiriötä ole. Kun raidat exportataan waviksi, lopputuloksessa ei enää ole rätinää.Tätä ongelmaa ei ole kun ulostulona on realtecin integroitu kortti, mutta tällöin ääni pitää kuunnella kaiuttimien kautta, kun luurit on kiinni Toneportissa. Eli jos haluan soittaa komppikitaran päälle sooloa, pitää komppi kuunnella realtecin+stereoiden kautta, ja oma soitto kuuluu toneportiin kytkettyjen kuulokkeiden kautta. Tämä on hieman hankalaa. Eli haluaisin käyttää Sonar + Toneport -yhdistelmää, niin että kaikki ääni tulee luureista. Kai se nyt jotenkin onnistuu? Hey, it you. Let her go! Why you take her? She nothing to do with this! You me was partner. I am Locust! I LOCUST! FUCK TO YOU! You safe now - you do not need worry about him. |
kivi 29.12.2006 03:12:35 | |
---|
Itselläni on seuraavanlainen ongelma: Äänitän Sonarilla (ver. 4.01) Toneportista tulevaa signaalia usb:n kautta. Olen säätänyt ohjauspaneelista Toneportin äänikortiksi toistolle ja tallentamiselle. Sonarissa tallennus-ja toistolähde pitää vielä raitakohtaisesti säätää, ja siinäkin on valittu Line6 kumpaankin. Kun samanaikaisesti soivia raitoja on enemmän kuin yksi, alkaa kuulua todella ärsyttävä digitaalista rätinää. Veikkaan että sinulla on GearBoxin asetuksista bufferi liian pienellä. edit -> preferences -> Hardware-välilehti -> TonePort driver settings, ja siitä bufferivipu isolle latenssista piittaamatta, monitorointi kun tapahtuu kuitenkin suoraan eikä Sonarista, jos TonePortilla äänität. |
Robert 29.12.2006 12:21:38 | |
---|
Veikkaan että sinulla on GearBoxin asetuksista bufferi liian pienellä. edit -> preferences -> Hardware-välilehti -> TonePort driver settings, ja siitä bufferivipu isolle latenssista piittaamatta, monitorointi kun tapahtuu kuitenkin suoraan eikä Sonarista, jos TonePortilla äänität. Sonar kuulostaa edelleen digitaaliselta herhiläisparvelta. Mutta Audacityn kanssa sain vekottimen pelittämään. Kiitos kuitenkin. Hey, it you. Let her go! Why you take her? She nothing to do with this! You me was partner. I am Locust! I LOCUST! FUCK TO YOU! You safe now - you do not need worry about him. |
Tuomas. 31.12.2006 16:31:56 | |
---|
"Ohjelmisto ei ole läpäissyt Windows logo -testiä, joka varmistaa ohjelmiston yhteensopivuuden Windows XP:n kanssa" Mä ohitin ton vaa sillä "jatka"painikkeella ja hyvin skulas. Muistaakseni myös Niissä Line kutosen ohjeissa neuvotan samaa ton tilanteen varalle. Mulla on kanssa kuulokkeissa herhiläispesä. Harmittaa.Kokeilen nyt ton Audacityn kanssa V.U.K #34? |
samulik 01.01.2007 20:21:59 | |
---|
Sonar kuulostaa edelleen digitaaliselta herhiläisparvelta. Mutta Audacityn kanssa sain vekottimen pelittämään. Kiitos kuitenkin. Onko Sonarissa päällä ASIO-ajurit? Sonar taitaa oletuksena käyttää WDM-ajureita, joten kannattaa varmistaa, että ASIO on valittuna. |
skellu 01.01.2007 22:56:04 | |
---|
Joo tuo "Tämä ei ole läpäissyt sitäjatätä" tarkoittaa vain sitä, että ko. ajurin valmistaja ei ole halunnut maksaa mikro$softin labralle ziljoonaa siitä, että se testaa onko ko. ajuri nyt varmasti turvallinen. Muistaakseni, tai sitten se oli se VHQL tms hyväksyntä. Mutta käytännössä tuo ei mitään merkkaa |
Wahi 02.01.2007 17:29:10 | |
---|
Äh, mikä tossa on ku tulee aina viive kun toista raitaa äänittää toisen ykkös raidan päälle? Tietenkin joku naurettavan helppo ratkaisu tähänkin, ei vaan jaksa yhtään enää pelleillä tuon ohjelman kanssa. Perkele! |
J. Verne 10.05.2007 23:44:24 (muokattu 10.05.2007 23:44:42) | |
---|
Miten saan line6 toneportin kuulumaan tietokoneen kajareista?, EEEEEEEEE!!!!!! |
kojones 11.05.2007 08:53:22 | |
---|
Miten saan line6 toneportin kuulumaan tietokoneen kajareista?, EEEEEEEEE!!!!!! Kytket tietokoneen kajarit toneportin lähtöihin. |