Aihe: Musiikinteko-ohjelma suomen kielellä?
1
buntta
29.05.2007 17:41:49
Eli löytyykö kaupasta kohtuullista musiikinteko-ohjelmaa, jossa olisi suomenkielinen manuaali? Jos joku viitsii vinkata käyn heti ostamassa.
Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta? Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella.
andex
29.05.2007 20:11:47 (muokattu 29.05.2007 20:12:09)
No ei nyt varsinaisesti musiikinteko ohjelma, mutta käytännöllinen: Magix Musicmaker
EIKÄ OO KALLIS! eti jostain gigantista tai anttilasta
samulirask
29.05.2007 20:21:30

Ai no eikö Magixin Music Studioon ssitten ole suomeksi manuaalia? Versiossa 7 ei kyllä ollut. On nimittäin hintaansa nähden melkoisen monipuolinen!
www.elisanet.fi/samuli.rask
johanssen
30.05.2007 02:00:03

Hommaa joku oikee softa. Uskaltasko sanoo REAPER. Sanon.

Kannattaa sen verran nähdä vaivaa, että opettelee edes vähän leikkimään kokeilun ja erehdyksen kautta näillä vieraskielisillä 'lue englanti' ohjelmilla, sillä ohjelmistojen liittymien kieli tulee tulevaisuudessakin olemaan englanti.

Perustoiminnot ja vieraankielen hallinta ei oo mitään vaikeeta, jos jaksaa pikkusen paneutua asiaan ja sitähän viittii, jos se kiinnostaa. Ite oon jääny luokalle aikanaan englannista, mutta kyllä softien kanssa pärjää, kun viittii vähän nähdä vaivaa.

Täältä foorumista löytyy myös paljon tietoa eri asioista haulla tai sitten vaikka suoraan kysymällä, mikäli haku ei auta!
asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat
buntta
30.05.2007 07:15:44
Kiitos kaikille vastauksista. Tarkoitus olisi tehdä simppeleitä demoja kotona ja äänittää niitä sitten paremmin studiossa. Siksi peräänkuulutan suomenkielistä ohjelmaa, että homma olisi helppoa.

Tämä on hyvä palsta ja olen lukenut täältä aiheesta paljon mutta aikoinaan kun kyselin jeesiä Sonar2:n kanssa keskustelu kääntyi siihen, että kyseessä on oltava piraattiohjelma. Onneksi joku oivalsi, ettei kukaan täysjärkinen imuttaisi tänä päivänä Sonar2:sta kun uudempiakin versioita on jo tehty;-).

Joten siksi se suomenkielinen ohjelma säästäisi tällaisen puupään harmailta hiuksilta.
Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta? Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella.
Wäiski
30.05.2007 07:25:50
Eli löytyykö kaupasta kohtuullista musiikinteko-ohjelmaa, jossa olisi suomenkielinen manuaali? Jos joku viitsii vinkata käyn heti ostamassa.

GarageBand on suomenkielinen, halpa ja helppokäyttöinen mutta saatavissa vain Macille. Toisaalta suomenkielisyys on haittana, jos on tottunut yhtään alan standardisanastoon sekä ohjelma- että rautapuolella.
Cathi777
30.05.2007 14:29:19

GarageBand on suomenkielinen, halpa ja helppokäyttöinen mutta saatavissa vain Macille. Toisaalta suomenkielisyys on haittana, jos on tottunut yhtään alan standardisanastoon sekä ohjelma- että rautapuolella.

Ja jos tosiaan on tarkoitus vääntää demoja, eikä tarvi mitään spesiaali ominaisuuksia, niin pärjää kyllä jo todella huonolla englannilla. Kyllä nyt jokaisen sen verran täytyy englantia hallita jo ihan yleissivistyksen vuoksi. Kannattaa siis ajatella asiaa hieman myös nenää pidemmälle.
Only pop music can break my heart...
Mohla
30.05.2007 14:44:13

Kahden ylläolevan kanssa olen samaa mieltä. Kun/jos sitten joskus tekeekin mieli perehtyä hommaan enemmänkin, niin kaikki järkevät softat on kuitenkin englanniksi. Perussanasto on kaikissa sama, joten ei ole kuin pelkkää plussaa opetella käyttämään perustoimintoja englanniksi.

Mullakin on tainnut joskus tulla jonkun äänikortin mukana tosta magic music makeristä joku versio. Taitaa edelleen pyöriä jossain laatikon pohjalla avaamattomana... Mutta tosiaan, kannattaa suosiolla hommata joku vähän parempi softa. Mun mielestä.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Lapari
30.05.2007 17:31:05

Audacity on saatavissa myös suomenkielisenä.Mulla itselläni on myös huono
englanninkielen taito ja ymmärrän,että joku haluaa suomenkielisen ohjelman.Tämä audacityhän on ilmainen.http://audacity.sourceforge.net/
mun kompressori on pajalla.
zekeode
30.05.2007 19:14:19

Record-nappula on yleensä sellainen punainen ja play vihreä. Noilla sitä yleensä selviää. Loput on turhaa hifistelyä.
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)