Aihe: Cubase SXn asetukset
1
Loopis
16.06.2007 16:34:57
Morjens,

jouduin asentaan windowsin uudestaan ja sen mukana myös Cubase SX2:n. Ongelma mulla on se että manuaali on n. 500 km päässä joten siitä ei tähän hätään ole apua joten ajattelin kysästä täältä.

Eli.. mitä ASIO ajuria kannattaa käyttää seuraavista:

ASIO cards driver
ASIO DirectX Full Duplex Driver
ASIO Multimedia Driver

En muista yhtään mitä suositeltiin käytettäväksi.

Ja sitten toinen ongelma. Cubase on asennettu mutta kun yritän nauhottaa jotain niin mittareista näkee että soundi tulee sisään mutta mitään ei kuulu. Se pohja kuuluu mutta ei sitä soitinta jota nauhotetaan. Mikä vikana?`

Kiitos taas etukäteen.
Torniojaws
16.06.2007 16:56:14 (muokattu 16.06.2007 16:56:39)

Eli.. mitä ASIO ajuria kannattaa käyttää seuraavista:

ASIO cards driver
ASIO Multimedia Driver

Itse käytän kortin nimellä olevaa (eli "M-Audio Delta ASIO" omassa tapauksessa), mutta jotenkin luulen, että nuo kaikki viittaavat lopulta samaan ASIOon, ellei käytössä ole ASIO4ALL tai useampia äänikortteja.

Cubase on asennettu mutta kun yritän nauhottaa jotain niin mittareista näkee että soundi tulee sisään mutta mitään ei kuulu. Se pohja kuuluu mutta ei sitä soitinta jota nauhotetaan. Mikä vikana?

Nosta äänikortin asetuksista Line-In / HW In -tasoja ylöspäin, tai ota mute pois.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
gravehill
16.06.2007 22:48:58

ASIO cards driver
ASIO Multimedia Driver

Tämä lista on ihan suoraan ajurien paremmuusjärjestys. Äänikortin oma ASIO ajuri on aina paras vaihtoehto.
http://www.chaosresearch.de
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)