Aihe: MBP, Mikseri.net ja sivun loputon uudelleenohjaus..
1
WanhaWetäjä
14.10.2018 12:40:43 (muokattu 14.10.2018 21:59:55)

Lienee sopiva aihe tähän topicciin, eli en pääse MBP prolla mikseri.nettiin millään selaimella eli olen joutunut jonkinlaiseen looppiin https://support.securly.com/hc/en-u … too-many-redirects-error-on-Safari-
Tämä ja lähes kaikki mahollinen on tehty, ei auta mikään. Sama homma MBP:lla myös iPhonen oman yhteyspisteen kanssa mutta iPhonella pääsee Mikseriin Wifin kautta eli ongelma näyttäsi olevan MBP:n ja/tai Mikseri.netin. Joskus on ollut sama homma Safarilla ja jollain sivustolla, ei koskaan näin että se koskee kaikkia selaimia ja aiemmin ongelma on ratkennut helposti.

Myös virukset ja malwaret on tutkailtu kuin myös Onyxia käytetty, kaikki ok, ei vaan pelitä.
Ideoita? Onko tähän nyt (taas) joku helppo ratkaisu jota vanha puupää ei vaan tajua..

EDIT Himassa sama kuvio, ei toimi Elisan netilläkään eli konekohtanen juttu koska vastaavaa ongelmaa ei ole iMacilla, iPadilla eikä iPhonella.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
WanhaWetäjä
18.10.2018 13:07:20

Mojaven asennus poisti ongelman, syy ongelmaan ei siis varsinaisesti selvinnyt mikä on aina huono homma tulevaa ajatellen.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)