Aihe: usb-äänikortti sekoitti webbikameran
1
Lil Mojo
02.10.2007 15:21:48
Olen tässä viimeiset päivät taistellut webbikameran (microsoft lifecam 3000) kanssa, jonka sisäänrakennettu mikki on alkanut ottaa jostain jonkinlaista häiriösignaalia, joka ilmenee ikävänä kohinana keskustelun aikana. Ongelmat alkoivat melko pian, (eivät tosin välittömästi) sen jälkeen kun asensin koneeseeni M-audion fast track pro-äänikortin.

Olen kokeillut vaihtaa äänikorttia asetuksista takaisin integroituun Soundmaxiin ja irrottaa ulkoista korttia koneesta, mutta suhina jatkuu silti. Koneeni on vielä melko uusi, Vistalla ja intelin core2duolla varustettu vehje. M-audion vista-ajuri on toistaiseksi vielä beta-versio, mutta en oikein usko ongelmien johtuvan siitä, sillä nettikamera-fast track pro- yhdistelmä toimi reilun kuukauden aivan moitteettomasti.

Onko muilla kokemuksia siitä, voiko usb-äänikortti sotkea muiden usb-laitteiden toimintaa tähän tapaan, ja miten olette itse ongelmanne ratkaisseet? Olen vaihdellut laitteiden usb-portteja vaikka miten päin, mutta ei ole toistaiseksi auttanut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)