andex 18.10.2007 11:40:15 | |
---|
Joo, elikkä voisiko joku kertoa mistä voin ostaa/ladata Pitch Shifter nimisen ohjelman. -kiitos |
samulik 18.10.2007 13:12:26 | |
---|
Joo, elikkä voisiko joku kertoa mistä voin ostaa/ladata Pitch Shifter nimisen ohjelman. -kiitos Pitch shifter ei ole ohjelman nimi, vaan se on yleisnimi efektille, jolla voidaan muuttaa äänen korkeutta. Pitch shiftereitä on siis maailma pullollaan. Haluatko, että se olisi VST vai standalone? |
airborn 18.10.2007 14:38:59 | |
---|
Itsekin kaipailisin jotain hyvää VST Pitchiä. Ehdotuksia? |
andex 18.10.2007 19:06:14 | |
---|
joo sori...mun moka :D VST:nä ois iha kiva... |
CryptoFib 18.10.2007 19:56:39 (muokattu 18.10.2007 20:03:10) | |
---|
http://www.kvraudio.com/get.php?mod … tor=&de=0&sort=1&rpp=75 Oma mielipide näissä hommeleissa, että vois ainaki kokeilla hakea niitä, ennen ku viskaa kyssärin tänne. Muusikoiden.nettiin vois kehitellä semmosen "googlettakaa minun puolesta" -palstan. Tai toisin päin.. www.google.fi -hakukentän viereen vois insinöörit bygata semmosen "Muusikoiden.net suosittelee" -bannerin. E: ..ole hyvä. Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
andex 18.10.2007 20:17:54 | |
---|
mä etinki googlesta hakusanalla: pitch shifter, download pitch shifter jne. mut se vaa tyrkkäs jonkuu typerän bändin sivun... :S |
Klezberg 18.10.2007 21:19:39 (muokattu 18.10.2007 21:20:24) | |
---|
mä etinki googlesta hakusanalla: pitch shifter, download pitch shifter jne. mut se vaa tyrkkäs jonkuu typerän bändin sivun... :S Ootko huomannut että Google antaa useampia kuin vain sen ensimmäisen vastauksen. EDIT: Sitten lisäämällä vaikka VST tippuu paljon roinaa pois. a'tini al-nay... |
Klezberg 18.10.2007 21:21:48 | |
---|
Muusikoiden.nettiin vois kehitellä semmosen "googlettakaa minun puolesta" -palstan. Oliskohan oikeasti kuitenkin tarvetta googletus-FAQ:lle. Ehkä kaikki ei oikeasti osaa, siis miettiä oikeita hakusanoja yms. a'tini al-nay... |
Mohla 19.10.2007 01:17:25 | |
---|
http://www.kvraudio.com/get.php?mod … tor=&de=0&sort=1&rpp=75 Oma mielipide näissä hommeleissa, että vois ainaki kokeilla hakea niitä, ennen ku viskaa kyssärin tänne. Muusikoiden.nettiin vois kehitellä semmosen "googlettakaa minun puolesta" -palstan. Tai toisin päin.. www.google.fi -hakukentän viereen vois insinöörit bygata semmosen "Muusikoiden.net suosittelee" -bannerin. E: ..ole hyvä. Samasta syystä en itse edes jaksanut vastata tähän ketjuun. Asiaa puhut. + Ja plugareita haettaessa mennään aina ensimmäisenä KVR:ään, jos ei sieltä löydy niin Googleen ja jos ei vieläkään löydy, tai haluaa kuulla ihmisten mielipiteitä niin sitten tänne. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
samulik 19.10.2007 09:36:48 | |
---|
joo sori...mun moka :D VST:nä ois iha kiva... Kerrotko vielä vähän millaiseen käyttöön tuo olisi tulossa? Oletko muuttamassa yksittäisen soittimen korkeuttaa vai jonkin samplen...? |
andex 19.10.2007 11:18:24 | |
---|
Itseasiassa olisin muuttamassa sampleja, oon nii keltanokka etten oo aikasemmi tosta kvr.stä kuullukkaa... |
Mohla 19.10.2007 23:57:06 | |
---|
Itseasiassa olisin muuttamassa sampleja, oon nii keltanokka etten oo aikasemmi tosta kvr.stä kuullukkaa... No joo, kukaan ei ole seppä syntyessään. Kannattaa laittaa KVR kirjanmerkkeihin, se on oiva sivusto! Tästä myös voi olla hyötyä plugareiden metsästyksessä, tai muuten vaan: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=7&t=76726 Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|