Aihe: Mikä Socket AM2 emolevy pääosin musa käyttöön?
1
JPQ
13.12.2007 21:38:13

Mikä Socket AM2 emolevy pääosin musa käyttöön? vaatimuksina että vois mahd. paljon aluksi hyödyntää vanhaa on IDEkin löytyy SATAn lisäksi ja tottakai pci paikkoja pitää olla ja intergroitu grafiiikka jolla tullaan ohjaamaan isoa (21tuuman kuvaputki näillä näkymin) näyttöä. Pääosin olen Bulldogin valikoimia katsellut ja jos ette osaa emoa suositella mitä pitää varoa no ainakin kait vian piirisarjoja. AM2 siksi koska sillä kanalla olevat prossut näyttää kohtuu hintaisilta.
HK
14.12.2007 23:12:54 (muokattu 14.12.2007 23:14:41)
Kt800pro-piirisarjallinen emolevy. Tuttu ja turvallinen. Noista AMD:n uusista G690-piirisarjoista ei ainakaan itsellä ole kovin positiivisia kokemuksia.

Jos taas on valmis pulittamaan pomminvarmasta yhdistelmästä sen kenties 20-30e enemmän, voisi mainitsemasi Bulldogin listoilta Intelin puolelta tulla kyseeseen esimerkiksi:

Intel Core 2 Duo E4500 2x2.2 GHz/800 2MB +Fan, s775 112.30e
Asus P5B-VM, Intel P965, P/Core2/C LGA775 Micro-ATX 85.10e

Kannattaa huomata, että tuossa vehkeessä on jo huomattavasti enemmän potkuakin kuin noissa halvimmissa A64 x2-prosessoreissa. Kyse on mielestäni siitä kuinka paljon arvostaa omaa aikaansa. Halvemmalla pääsee jos on valmis ottamaan sen riskin, että joutuu kuluttamaan paljon aikaa ja hermoja tapellessa samanlaisten ongelmien kanssa mistä jo valitit toisessa keskustelussa tällä foorumilla.

Ja vielä sen verran korjausta, että älä suotta Vian piirisarjoja vierasta jos kuitenkin AM2:seen päädyt. Pääasia ettet sorru nforce4-piirisarjalliseen emolevyyn.
Peltikorva puupäässä.
JPQ
15.12.2007 14:34:09

auuts nforcea just suositeltiin (en kerro missä en halua mainostaa liikkeitä tosin pystytte kyllä päättelemään...) tosin selvitin mitä erään musa pceitä kyhäävän firman (forst acm tai sinnepäin) pceet käyttää siis mitä piirisarjoja. En usko että on korrektia tässä sanoa mutta sanotaan näin että AMD aikomuksesta joutuu silloin luopumaan eikä tuo 20-30e ihan mahotonta ole.
insight
17.12.2007 13:01:33
Mä kuulin jotain huhuja, että buldog olis menossa konkkaan... En kyllä ihan satavarma ole, mutta kannattaa ehkä katsella toisaalta noita emoja.
JPQ
17.12.2007 22:19:36

Mä kuulin jotain huhuja, että buldog olis menossa konkkaan... En kyllä ihan satavarma ole, mutta kannattaa ehkä katsella toisaalta noita emoja.

joskus meni nyt sen osti eräs nainen. Ja viimeksi käydessä kaikki toimi mallikkaasti ainakin itse asiassa asioimme kait tässä voi sanoa toimitus johtajan kanssa.(joka muuten tuo toimitus johtaja tietääkseni myös)
HK
21.12.2007 18:08:10
Näin on, kyseinen pulju toimii nykyään Laukontorin vieressä aika paljon vaatimattomammissa tiloissa.
Peltikorva puupäässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)