Simoniiq 08.12.2007 22:23:09 | |
---|
"Ja nyt supertähti Imppa-Yrjeli laulaa niinkuin hän vain voi"
"Rakkaat kuulijat: Pädä pädä"
-Nyrok Cityn eppuläppää |
Johann Onn 08.12.2007 23:58:16 (muokattu 09.12.2007 00:00:08) | |
---|
Eikös se softan nimi lue, siellä kyseisen projektin sivulla... ...ihan selvästi lukee. Kohta on "laitteet". (Järkyttävän "nuhaiselta" ja jäykältä, kyseinen softa kyllä aina vaan kuulostaa.) |
Simoniiq 09.12.2007 11:31:59 | |
---|
Kappas, niin näyttää. Vocaloid lienee siis nimeltänsä... Kiinnostaisi tuo ohjelman toiminta sinänsä, ihan hyvin näyttäisi nuo melodiat kuitenkin onnistuvan, vaikka ääni onkin nuhainen ja ääntäminen haukkaa paskaa oikein urakalla. Onko kukaan täällä m.netissä käyttänyt kyseistä softaa? "Ja nyt supertähti Imppa-Yrjeli laulaa niinkuin hän vain voi"
"Rakkaat kuulijat: Pädä pädä"
-Nyrok Cityn eppuläppää |
Johann Onn 09.12.2007 14:13:47 (muokattu 09.12.2007 14:17:26) | |
---|
Onko kukaan täällä m.netissä käyttänyt kyseistä softaa? Valitettavasti. Eräs kaveri ton joskus hankki ja jouduin sen puolesta, tappelemaan softan kanssa. Sanojen oikea kirjoitusasu -> lausuminen jotain ihan muuta -> sitten muutetaan kirjoitusasua, kunnes lausuminen on oikein. Pahimillaan lausuminen oli "The cat is in the moon -> thö köt izz an thö myyyn" tasolla. Eli tahattoman koomista. Pidemmän päälle siis todella puuduttavaa urakkaa. Ainakin Vocaloid 1:ssä. |
krushing 10.12.2007 11:03:19 | |
---|
Samanlaistahan se oli jo Commodore64 & SAM -aikoihin...foneettista säätöä. EWQL Symphonic Choirsin Wordbuilderilla oon kuullu tehtävän ihan vakuuttavan kuulosta settiä, mutta se tietty menee vähän eri genreen. Vocaloidin kakkosversiota on lupailtu näköjään jo tämän vuoden alussa, mutta sen jälkeen on tainnut olla aika hiljaista. |
_DimebagDarrel_ 17.12.2007 20:10:10 | |
---|
Eli pystyykö tolla EWQL Symphonic Choirsin Wordbuilder ohjelmalla saamaan mitään "örinää" ja "rääkymistä" aikaan? |
Paradigma 20.12.2007 01:13:54 | |
---|
Siis mun käsityksen mukaan sillä pystyy tekemään lähinnä jotai nightwish tyylisiä kuoro-osuuksia, joihin voi pelkaan "aah":n tilalle laittaa mitä nyt mieleen sattuu. Melko tilaa vievä setti oli muistaakseni. 5-10 dvd:n paketti? http://uk.youtube.com/watch?v=8dDweWxN91U Ihan siistilt kuulostaa tossa kyllä. Etsä kyl koneella saa mitään örinöitä aikaseks, tai jos saat ni mä en halua kuulla sitä. Örise ite ja pistä vähän pitchiä matalemmalle ni tulee iha hyvä :D http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
gravehill 20.12.2007 18:26:12 | |
---|
Eli pystyykö tolla EWQL Symphonic Choirsin Wordbuilder ohjelmalla saamaan mitään "örinää" ja "rääkymistä" aikaan? Ei saanut edellisessä ketjussa, eikä saa tässäkään ;-) http://www.chaosresearch.de |
jyrki_i 23.12.2007 22:44:52 | |
---|
|
jyrki_i 23.12.2007 22:48:25 | |
---|
|
-Cale 23.12.2007 23:40:01 | |
---|
Täytyy kyllä hattua nostaa niille jotka noilla jotain järkevää ovat saaneet aikaiseksi, esim. nuo näytteet tuolla. Itselläni loppui kärsivällisyys 5 minuutin kokeilun jälkeen tuon demon kanssa. Taitaa päästä helpommalla kun opettelee itse laulamaan edes välttävästi :) Mutta onhan tuo varmasti sellaiselle biisinikkarille oiva softa joka ei itse kykene laulamaan/omaa laulunääntä yhtään, edellyttäen tietysti että osaa käyttää ohjelmaa ja omaa pitkän pinnan. |
Lennu 24.12.2007 12:37:45 | |
---|
Hehee, toi I Will Go For You oli paha. Joo, taitaa olla helpompaa jopa soittaa laulumelodia jollekin kaverille, että vedäkkö näin, kun opetella tuota softaa. Kaikkea härskiähän tuolla vois kyllä kokeilla. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |