Elmer 03.11.2007 12:38:00 (muokattu 03.11.2007 12:38:55) | |
---|
Tereppätere. Kaverini tuossa kyseli, josko jostakin löytyisi ilmaista softapohjaista syntikkaa. Olisikohan netissä ladattavissa jotakin käypästä kampetta, joka Cubase Le:n kanssa pelittäisi ? Vähän niinkuin Hypersonicin karvahattumallia, että sieltä löytyisi kelvolliset perussaundit rummuille, pianolle ja bassolle jne.. Auttakaa helekatissa kaveria, kun se on ihan alakutaipaleella. |
jp8000 03.11.2007 12:49:25 (muokattu 03.11.2007 14:50:30) | |
---|
edit; ei mitään, hyvä huomio tuo alempi viesti.. Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Mohla 03.11.2007 13:45:04 | |
---|
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
samulirask 03.11.2007 17:41:55 | |
---|
Sattuipa sopivasti. Piitkästä aikaa eksyin taas sampletankin sivuille, ja huomasin, että 2.5 julkaisun myötä sampletankin ilmaisversio oli kadonnut! Ja minä kun olin käyttänyt sitä n. jokaisessa tähänastisessa tietokonemusaprojektissani. Seuraavaan koneeseen tai Windowsin nollauksen jälkeistä tilannetta ajatellen pitääkin ryhtyä tutustumaan noihin KVR:n tuotteisiin. Ei nimittäin yhtään huvittaisi maksaa pariasataa tällaisena keittiönpöytämuusikkona Sampletankin sinänsä loistavista soundeista. www.elisanet.fi/samuli.rask |
Elmer 08.11.2007 23:04:00 | |
---|
Mites on noi ostettavat softasynat ? Kaveri sanoi, että Korgilla on jotain, jossa mm. M 1 mukana. Kokemuksia ? |
JPQ 20.12.2007 02:45:45 | |
---|
Sattuipa sopivasti. Piitkästä aikaa eksyin taas sampletankin sivuille, ja huomasin, että 2.5 julkaisun myötä sampletankin ilmaisversio oli kadonnut! Ja minä kun olin käyttänyt sitä n. jokaisessa tähänastisessa tietokonemusaprojektissani. Seuraavaan koneeseen tai Windowsin nollauksen jälkeistä tilannetta ajatellen pitääkin ryhtyä tutustumaan noihin KVR:n tuotteisiin. Ei nimittäin yhtään huvittaisi maksaa pariasataa tällaisena keittiönpöytämuusikkona Sampletankin sinänsä loistavista soundeista. Toi halpa laajuuteen nähden (eli oikeasti vaikka tosi huvikseen soittelee kannattaa harkita) ja yritin sampletank freetä ittekkin ladata huomasin saman no totta puhuen jotain en muista minka firman colossus tuotteeseen nähden pielessä. No mun makuuni. |