Moro! Tällänen ois siis hakusessa. Tiedän että on vaikea metsästää. Ainakin Suomesta. Valmistajan pirulaiset kun ei hevillä ilmoita millä piirillä korttinsa tekevät. Tällä hetkellä mulla on via:n piirillä varustettu firewire kortti läppärissä, joka aluksi toimiihan ok! Nyt on tullut ongelmia. Äänikorttina Motu Traveler ja softana Cubase. Sikäli v..mainen vika, että kun siirryn esim. ekasta säkeistöstä tokaan, niin ääni katkeaa, ja alkaa kuulua korvia raastava korkea piippaus, ja kun kuulokevahvistimestä on vähänkin volaa niin avot! Korvat soi loppu päivän! Tätä vikaa ei siis ole pöytäkoneessa, jossa sama kokoonpano, mutta TI:piirillä varustettu PCIkortti. PCMCIA kortissa on 4 pinninen firewire liitin. Tämäkin varmaan osasyyllinen? -janne oo kiitoksia paljon kiitoksia oo |
Tilasin Saksasta yhden kappaleen moisia muutama kuukausi sitten ja nyt vaihdan työpaikkaa ja mun pitää palauttaa tää kannettava. Mun pitää ostaa nyt sitten PCI-FW-kortti. Eli myyn tuon omani pois. Texasin piirit ja toimii loistavasti, ei pätki yms. Takuuta ja kaikkea löytyy! Laita pikaviestiä. Vastaan mahd. pian! How do we know he's not Mel Tormé? |