Aihe: Guitar Pro 5.2 rätisee
1
CoB92
18.05.2008 03:18:26 (muokattu 18.05.2008 03:19:42)

Heips!
Ongelma on siis siinä että kun yrittää soittaa Guitar Pro:lla jotain kappaletta missä on monta raitaa (esim 8) niin taustalta kuuluu koko ajan rätinää (yleensä rumpujen tahdissa). Kuitenkin esim. viidellä raidalla ohjelma toimii mainiosti.

Tämä on erittäin ärsyttävää kun yrittää äänittää jotain Guitar Pro:lta Audacityn avulla ja kappale rätisee joten sitä ei ole kovin miellyttävä kuunnella.
Onko siis jotain muuta tapaa soittaa ne Guitar Pro:n tiedostot ilman että ne rätisevät?
Tavallinen midiksi muuttaminen ei ole hyvä idea koska se kuulostaa silloin täysin erilaiselta kuin Guitar Pro:lta soitettuna (Creative SB X-Fi Synth A vs. Microsoft GS Wavetable SW Synth jota Guitar Pro käyttää)

Kokeilin jo Guitar Pro:n uudelleenasentamista ja ei auttanut.
Talvi - ikuisen jään valtakunta
Krister
18.05.2008 12:19:28

Audacityn sisääntulo liian kovalla?
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
iron10
18.05.2008 13:26:20
Tavallinen midiksi muuttaminen ei ole hyvä idea koska se kuulostaa silloin täysin erilaiselta kuin Guitar Pro:lta soitettuna (Creative SB X-Fi Synth A vs. Microsoft GS Wavetable SW Synth jota Guitar Pro käyttää)

Tere vaan, oletko kokeillu muttaa sitä midiä audioksi? Tätä kannattaisi kokeilla kyllä, koska se soitinten laatu paranee huomattavasti midiin verrattuna ja ne erottuu muutenkin paljon selvemmin kuin ottaisi sitten suoraan nauhalle kun soitetaan sillä GP:llä. Itse olen tyytyväinen tähän menetelmään, vaikka se ei oikeita soittimia korvaakkaan.
Kalmo
18.05.2008 13:30:53
Eihän se audioksi muuttaminen soundeja voi parantaa, jos käytetty äänilähde pysyy samana. Mididata on vain soitto-ohje syntikalle, ja jos syntikassa on hyvät soundit
niin konvertoidussa audiossa on myös hyvät soundit.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
CoB92
18.05.2008 14:16:35

Siis ei se Audacityn sisääntulo tietenkään vaikuta mitään kun itse Guitar Pro:ssa on vikaa. Oon toki kokeillu laittaa sisääntuloa reilustikkin pienemmälle tuloksetta.
Talvi - ikuisen jään valtakunta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)