Aihe: Sonik Synth 2 ja Sampletank kokemuksia?
1
JPQ
04.05.2008 02:50:00

Sonik Synth 2 ja Sampletank kokemuksia?
BotneLapio
05.05.2008 13:51:06
Molemmat toimii.
...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento
Janie Jones
05.05.2008 17:54:53 (muokattu 05.05.2008 18:00:57)

Tykkään kuin hullu puurosta. Koneet ovat varsin ymmärrettäviä ja soundien laatu kelpaa ainakin minulle. Ja niitä on tarpeeksi vähäksi aikaa. Jos yleiskoneita tarvitset, suosittelen.

Jos ostat, osta IK:n Total Workstation Bundle (huomaa upgrade/crossgrade-hinta, jos sulla on aiemmin jokin IK:n plugari). Siinähän tulee myös Miroslav Philharmonik samalla. Jos se on ennestään, älä välitä, voit myydä sen jollekulle muulle vajaan viidenkympin lisenssinsiirtomaksua vastaan (sen sijaan tämän bundlen osaa ei tietääkseni voi laillisesti antaa suoraan jollekulle muulle).

Huomaa, että jos tässä kuussa ehdit rekisteröidä, niin niillä on vielä tarjous, että saat silloin yhden efektiplugarin kaupan päälle. Katso www.ikmultimedia.com

Tietääkseni halvin hinta tosin taitaa olla täällä (varsinkin kun dollarin kurssi on nyt kohdillaan):
http://www.esoundz.com/software2.php?ptid=30,31&pnmsof=0

Tuolla postikulutkin on varsin inhimilliset. Voit kysyä niiltä (allen@esoundz.com) ensin, että onko varastossa. Jos on, niin lähtee yleensä melkein samantien eli saanet paketin kahdessa viikossa.

No niin, meni jo mainospuheen puolelle. Mutta jos oikeasti harkitset, niin täten menetellen hintakaan ei harmita.
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
JPQ
05.05.2008 20:48:14 (muokattu 05.05.2008 21:01:29)

Säästö vaihe on käynnissä kaippa yleismylly ekana toinen vaihtoehto on kuitenkin kontakt 3 mutta tuossa just tuo miroslavi kiinnostaa ja ehkä muutenkin laajempi setti joskaan laatu eroista en tiedä. ja raitaoptioitakin on tosin jos ik multimedia on vielä tarjouksessa et saatavilla muutenkin kun rahaa on niin sehän halvempi kuin yksikään rautaoptioistani et normallakin hinnallakin varmasti paljon kovempi vaihtoehto mitä demoa kuuntelen vaikkei demoon pistetty b3 soundi ole ihan just sellainen kun hammondista käsittänyt no equut on olemassa et b3 soundeja en juuri hae jne. mutta sitten muutamat muut taas ihan toista kuten soprano aahs namm. Ainoa vaan että nämä esittelyt mitä valmistajalla on aika suppeita sanoisin.
JPQ
06.05.2008 17:57:49

Mitä hostia käytätte logicissa kuulemma ongelmia tosin en sitä käytä mutta silti marginaalimman midi sequn käyttäjänä kiinnostaa käytän sonaria.
Timo JM
06.05.2008 19:57:18

Mitä hostia käytätte logicissa kuulemma ongelmia tosin en sitä käytä mutta silti marginaalimman midi sequn käyttäjänä kiinnostaa käytän sonaria.

Ymmärsikö joku?
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
samulirask
06.05.2008 22:02:27

Ymmärsikö joku?

Minä ymmärsin, mutta tiedän kyllä mitä tarkoitat. Olkaa helläkätisiä JPQ:n ilmaisua kohtaan.
Samulin sivut
Timo JM
06.05.2008 23:13:11 (muokattu 06.05.2008 23:16:36)

Minä ymmärsin, mutta tiedän kyllä mitä tarkoitat. Olkaa helläkätisiä JPQ:n ilmaisua kohtaan.

Mä en ihan oikeasti ymmärtänyt kun luin että "mitä hostia käytätte logicissa" mutta nyt vasta tajusin missä olis pitänyt olla piste.

Joka tapauksessa ainakin Cubasessa molemmat toimivat moitteettomasti.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
JPQ
07.05.2008 00:46:35 (muokattu 07.05.2008 00:48:20)

Entäs quantium leap colossus? offtopic joo mutta sama tarkoitus toki demot kuuntelen huomenna/lähiaikoina ne mitkä löysin lienevät muistikuvan varassa toiset kuin ne mitkä aikaisemmin kuuntelin. Jaaha samat sittenkin noh.
moscowian
07.05.2008 08:51:02

Entäs quantium leap colossus? offtopic joo mutta sama tarkoitus toki demot kuuntelen huomenna/lähiaikoina ne mitkä löysin lienevät muistikuvan varassa toiset kuin ne mitkä aikaisemmin kuuntelin. Jaaha samat sittenkin noh.

EWQL:n tuotteet on yleisesti ottaen laadukkaita (EWQLSO Gold Pron, Platinum Pron, StormDrumin ja Voices of Passionin ylpeänä omistajana :) ). Colossuksen sijaan kannattanee jo ostaa Goliath, jossa sisältöä on enemmän ja joka tulee EW:n PLAY-sample-enginen kera. Ainoa haittapuoli tuossa on se, että se on varsin raskas paketti. Jos taas ostat Colossuksen, voit käyttää sitä joko mukana tulevan kompakt -playerin kanssa tai NI:n kontakt 2.2:n tai uudemman.
"It´s going to be legen.. wait for it... dary!!" Sekalaista sähellystä: http://www.mikseri.net/artists/deadmanshand.49299.php
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)