Aihe: Wavesin plugari ongelma.
1
diarrheavomit
23.05.2008 20:51:21

Semmoista ongelmaa pukkaa kun downloudasin eräältä sivulta jonkun sällin rumpuasetukset, jotka pitivät sisällään esim. presettejä Waves MaxxBass, Waves Q8 Paragraphic EQ, Waves C1 Comp yms.. Presetit ovat .FXP loppuisia, mutta kun aukaisen reaperilla esim Waves MaxxBassin ja yritän ladata presettiä niin vaihtoehtoina ovat vain .XPS ja .PST loppuiset presetit joita voi ladata.

ELi onko niin kun tämä kyseinen heppu on käyttänyt Cubasen "omia" Waves maxxbass yms. Vst-plugareita. Eli tallentanut ne cubasella, nii jostain syystä ne ei toimi sitten muualla kuin Cubasessa? Ja jos niin on nii onko mitenkään mahdollista konvertoida ne toimimaan myös muualla. Outoa sinänsä, että ei tunnista noita vaikka samat plugarit on kyseessä kummiskin.

Sekavaa tekstiä taas kerran :)
www.mikseri.net/diarrheavomit
KlausF
24.05.2008 18:20:42
kyllähän tuo reaper tukee VST ja VSTi plugeja, joten mulle tulee mieleen, että oisko noi .fxp filut mac pohjalle..
diarrheavomit
24.05.2008 22:26:32 (muokattu 24.05.2008 22:27:07)

kyllähän tuo reaper tukee VST ja VSTi plugeja, joten mulle tulee mieleen, että oisko noi .fxp filut mac pohjalle..

Kyllä ne musta on ihan wintoosalle. Se voi olla nii että kun mulla on toi Wavesin paketti jossa on noi maxxbassit, Vcompit yms. nii ei jostain kumman syystä tue samoja presettejä, jotka on cubasella tallennettu. Kun cubasessahan ne on nimenomaan vakiona. Vaikka sinänsä ihmeellistä kun ihan tasan samat plugarit on kyseessä.
KlausF
25.05.2008 01:43:57
no mun cubasessa noita plugeja ei ollu vakiona, mutta ilmeisesti niitä presettejä voi kai tallentaa cubasen presetfileinä, jos siis sitä tarkotat..
diarrheavomit
25.05.2008 09:13:52

no mun cubasessa noita plugeja ei ollu vakiona, mutta ilmeisesti niitä presettejä voi kai tallentaa cubasen presetfileinä, jos siis sitä tarkotat..

No taidan sitte olla väärässä, kun mulla vaan on semmonen kuva ollut, että ne ois vakiona. Nooh, oli miten oli en minä noita saa wörkkimään :)
Timo JM
25.05.2008 09:35:48

Jokohan pannaan lukkoa?
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
diarrheavomit
25.05.2008 14:43:04

Jokohan pannaan lukkoa?

Hahhah, minun puolesta eiku vuan. Oli liian monimutkainen aihe muutenkin selitettäväksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)