Hipelius 20.08.2008 11:47:00 | |
---|
Cakewalkilla on joku 10-vuotistarjous menossa, ja Sonaria saa aivan naurettavaan hintaan. http://www.dv247.com/invt/45490/ Producer-versio 252e! En tiedä kauanko kampanja on voimassa, mutta jos joku etsii hyvää sekvensseriä hyvään hintaan, ei kannata empiä. "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
samulirask 20.08.2008 16:29:25 | |
---|
Olisiko tuo tuon liikkeen tarjous? Cakewalkin sivuilla hinta näytti olevan jottain 550 euron luokkaa. Mutta jos sen tuolta saa tilattua, niin komppaan väkevästi edellistä kirjoittajaa. Itselläni Sonarin versio 6, ja loistava softahan se on. Mahtaako olla muuten versio 8 tulossa, yleensähän noita on kai tullut vuoden välein. |
CarlosJones 20.08.2008 17:04:49 | |
---|
Oli thomanillakin joku aika sitten n.270. En tiedä onko voimassa enää. Näyttäisi vahvasti siltä että uusi versio tulossa syksylää ja nyt vanhaa saa kyllä tod. hyvään hintaan. Sonar 7 itsellä käytössä ja olen todella tyytyväinen. |
samulirask 20.08.2008 18:12:32 | |
---|
Oli thomanillakin joku aika sitten n.270. En tiedä onko voimassa enää. Näyttäisi vahvasti siltä että uusi versio tulossa syksylää ja nyt vanhaa saa kyllä tod. hyvään hintaan. Sonar 7 itsellä käytössä ja olen todella tyytyväinen. Sillähän ei sinänsä mitään väliä ole sillä version numerolla, kun päivitystahti on tuollainen. En usko että uuteen versioonkaan mitään "showstoppereita" on tulossa. Itse aion tarkastella asiaa uudelleen siinä version 10 paikkeilla - vai olisikohan 10 jo joku muu kuin "Sonar". Hyväähän tässä on se, että kun on yhden laillisen version hankkinut, niin päivitykset ovat sen jälkeen kohtuullisen edullisia. |
Hipelius 21.08.2008 15:09:22 | |
---|
Sillähän ei sinänsä mitään väliä ole sillä version numerolla, kun päivitystahti on tuollainen. En usko että uuteen versioonkaan mitään "showstoppereita" on tulossa. Itse aion tarkastella asiaa uudelleen siinä version 10 paikkeilla - vai olisikohan 10 jo joku muu kuin "Sonar". Hyväähän tässä on se, että kun on yhden laillisen version hankkinut, niin päivitykset ovat sen jälkeen kohtuullisen edullisia. Samat mietteet kuin meikäläisellä. Paitsi tietysti jos heittävät 8-versioon jonkin yhtä nerokkaan ominaisuuden kuin AudioSnap. Kaikin puolin loistava softa, ikinä ei ole tullut rajat vastaan ideoitten ja miksausten kanssa ainakaan softasta johtuen :). V-Vocal on myös helvetin kätevä ominaisuus softassa integroituna, mun mielestä huomattavasti parempi käyttää kuin Autotune. "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |