Aihe: Tuoteen maahantuoja kysely VST tuntijoille
1
JPQ
22.09.2008 02:22:28

Eli tämän maahantuojaa kysyn:
Complete Classical Collection 2nd Edition - Peter Siedlaczek
ps. vaihtunut justiinsa kysymäni tuotteen maahantuoja kuulemma kun kyselin tuosta eräästä kaupasta eivätkä ole vielä sieltä kaupasta ilmoitaneet asioita jota halusin tietää eli kakkos version hintaa kyselin tosin en ole "ykkös" versiota edes kaupan nähnyt.
Kalmo
22.09.2008 10:38:31
Eikö kannattaisi tilata netistä ulkomailta?
http://www.thomann.de/fi/best_servicepeter_siedlaczeks_ccc.htm
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
JPQ
22.09.2008 16:36:36

Eikö kannattaisi tilata netistä ulkomailta?
http://www.thomann.de/fi/best_servicepeter_siedlaczeks_ccc.htm

Tiedätkös nykyiset Thomannin toimitus ehdot eli pikkupaikkakunnille kun kuuriiri tuo enkä halua sellaiselle maksaa etukäteen joka homman nimi. ja jos lopetamme suomesta oston käy monelle firmalle Carbon Musicit.:(
Kalmo
22.09.2008 19:11:39
Thomannin sivujen mukaan lähetys tapahtuu edelleen pääsääntöisesti postitse. Ja kyllähän nettikaupassa varmaan 90 prosenttisesti maksetaan aina etukäteen (luottokortti tai tilisiirto). Onhan postiennakkokin etukäteen (ennenkuin on nähnyt tuotteen) maksamista.

Suomalaisen suosiminen on sinänsä tietysti hyvä juttu, vaikkakin on kallista maksaa välikäsille, jotka tilaavat sen tuotteen netistä minun puolestani.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
JPQ
24.09.2008 00:36:18

postitse joo mutta itellan takia ei kuulemma enään postiennakkoa.:(
Kalmo
24.09.2008 09:00:11
Ahaa. Kökköä. Itse käytin joskus sitä etukäteen tilille maksamista, ennen luottokortteilua. Ei se kovin hankalaa ollut.
Cathi777
24.09.2008 12:10:35

Thomannin sivujen mukaan lähetys tapahtuu edelleen pääsääntöisesti postitse. Ja kyllähän nettikaupassa varmaan 90 prosenttisesti maksetaan aina etukäteen (luottokortti tai tilisiirto). Onhan postiennakkokin etukäteen (ennenkuin on nähnyt tuotteen) maksamista.

Suomalaisen suosiminen on sinänsä tietysti hyvä juttu, vaikkakin on kallista maksaa välikäsille, jotka tilaavat sen tuotteen netistä minun puolestani.

Pitäisi vaan porukan ymmärtää sen, että kyllä ne suomalaiset myyjätkin pystyy noihin Thomannin hintoihin. Thomann ei todellakaan enää ole sellainen paikka missä hinnat on jotenkin niin alhaalla, että niiden kanssa ei pystyttäisi kilpailemaan. Kun itsekin ostamassa suomalaisista kaupoista niin ne usein katsovat hinnan Thomannilta ja laittavat sitten sen alle. Eli ehdottomasti kannattaa suosia suomalaisia firmoja. Softien kanssa kyllä on niin, että ne löytää kyllä sitten paljon halvemmalla sitten aivan muualta kuin Thomannilta tai näistä kivijalkamyymälöistä.
Only pop music can break my heart...
JPQ
24.09.2008 19:18:52 (muokattu 24.09.2008 19:19:33)

Ahaa. Kökköä. Itse käytin joskus sitä etukäteen tilille maksamista, ennen luottokortteilua. Ei se kovin hankalaa ollut.

Ei hankalaa mutta en tykkää ajatuksesta eikä "taloudenhoitajanikaan".
ps. eipä ole East West kakkos version hintaa suomen maahantuojalle antanut joka kertoo sen jälleenmyyjälle joka minulle.:(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)