drlecter 12.08.2008 19:10:12 | |
---|
Onkos kukaan päässyt käsiksi em. tuotteeseen? Hakkaako addictive drumssin/vanhan superiorin/ezdrummerin? |
tonedeaf 26.08.2008 11:12:15 | |
---|
Kyllä (kaikkiin) :-) |
drlecter 26.08.2008 20:37:44 | |
---|
|
Kirjoitus virhe 27.08.2008 10:03:02 (muokattu 27.08.2008 10:03:12) | |
---|
Ääh. Juuri kun rupesin tottumaan addictiveen. Ainakin peltejä näyttäisi saavan runsaita määriä. Mites käyttöliittymä ja lähtösaundi? Eli joutuuko hirveän monimutkaisia vääntöjä tekemään että saisi kuulostamaan hyvältä? |
drlecter 27.08.2008 10:15:40 | |
---|
Ääh. Juuri kun rupesin tottumaan addictiveen. Ainakin peltejä näyttäisi saavan runsaita määriä. Mites käyttöliittymä ja lähtösaundi? Eli joutuuko hirveän monimutkaisia vääntöjä tekemään että saisi kuulostamaan hyvältä? Kyllä siinä joutuu ruuvaamaan aika paljon.. |
PJS 27.08.2008 10:45:25 | |
---|
Kyllä siinä joutuu ruuvaamaan aika paljon.. Oikeesti? Ku vanhasta superiorista/vintage&customista sanottiin et pirusti saa ruuvata. Mut ei se mun mielestä muuten oikein ruuvausta edellytä ku et valkkaa millä mikeillä mennään ja sitte hiukan balansseja säätää kompuroi niitä paikkoja missä tarvis on. Lähtösaundit on sikäli terveen kuuloisia mun mielestä et ainakin pop/rock touhuun saa melko luonnollista saundia tosi nopeesti. en tiedä sit et miten metallihommiin. Halataanko? |
Timo JM 27.08.2008 13:15:03 | |
---|
Kuinkas paljon tossa on muuten komppeja verrattuna EZdrummeriin? ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
drlecter 27.08.2008 18:49:30 | |
---|
Kuinkas paljon tossa on muuten komppeja verrattuna EZdrummeriin? Ei siinä ole ollenkaan. |
koopop 27.08.2008 22:02:26 | |
---|
en tiedä sit et miten metallihommiin. vanha Superior kuulostaa ensialkuun hankalalta prosessoitavalta tai paikoin _liian_ raa'alta, mutta selvisi että esimerkiksi toontrackin metallidemojen miksauksessa oli vaan tyyliin L2 overhedeissä ja C1 kompura virpassa. eli setin sai kuitenkin kuulostamaan hyvältä aika iisisti.. sen sai kuulostamaan siltä, miltä EZPlayerin DFH nyt kuulostaa defaultina.. mä oon hylkiny tota mun Superioria just sen hankaluuden ja kuormituksen takia, joten tää SD 2.0 on tosi hyvä uutinen mulle. päivityskin on suhteellisen ok, 89€.. kertokaa ihmeessä kokemuksianne, en oo vielä kerenny tilaamaan ja testaamaan. |
jyrkkis 28.08.2008 12:07:23 | |
---|
SD2.0:ssa ON komppeja mukana, mutta ne pitää asentaa erikseen koneelle eikä kokoelma ole kauhean kattava. Mielestäni perussoundit ovat niin terveet ettei mittavaan prosessointiin ole tarvetta, ei ainakaan jos luonnollisia rumpusoundeja tavoittelee. Epäluonnollinten rumpusoundien musiikkityylit ovat sitten asia erikseen. Mielestäni rummut saa istumaan miksaukseen todella vaivattomasti eikä kone pahemmin kuormitu. |
Antti1 28.08.2008 12:15:12 | |
---|
Onko tuo siis merkittävästikin kevyempi, kuin vanha Superior? Mites ne plugarit, onko laadukasta settiä mukana? OSTAKAA MESAN ROADSTER!!! |
tonedeaf 28.08.2008 15:02:37 | |
---|
SD2 näyttää lataavan setin huikean paljon nopeammin kuin EZD tai dfhs, mikä on huomattava plussa. Jos haluaa "valmista soundia", on nuo EZD:t hyvä vaihtoehto. SD2/dfhs periaate on enemmän ollut prosessoimaton soundi, jota on sitten itse helppo muokata mieleisekseen. Vaatii tietysti enemmän työtä ja kokemusta, mutta mahdollisuudet on varsin rajattomat. Mukana SD2:ssa tulee kyllä nuo prosessorit ja joukko presettejä, en ole vielä liiemmin ehtinyt testaamaan onko niistä mihinkään. Demoillahan ne kuulostaa ihan hyviltä. |
Timo JM 28.08.2008 16:32:13 | |
---|
SD2.0:ssa ON komppeja mukana, mutta ne pitää asentaa erikseen koneelle eikä kokoelma ole kauhean kattava. Onko edes perus pop-rock kompit mukana kuten EZissä? Entä toimivatko EZin kompit vai onko rummut koskettimistolla eri kohdissa ja velocityt poskellaan? Mukana SD2:ssa tulee kyllä nuo prosessorit ja joukko presettejä, en ole vielä liiemmin ehtinyt testaamaan onko niistä mihinkään. Löytyykö seteistä valmiita miksauksia kuten Addictivesta? ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
ITTAM 28.08.2008 18:27:43 | |
---|
Sen mukana tulee EZ Player pro joka voi soittaa mm. Ez drummerin midejä ja myös oma satsi N.Y Avatar -ja muuntaa eri rumpuohjelmien välillä. Sillä sitten rakentelee raidat tai ohjaa suoraan Superior´ia. Ja on siinä presettejä Matti |
drlecter 28.08.2008 21:41:13 (muokattu 28.08.2008 21:42:24) | |
---|
Sen mukana tulee EZ Player pro joka voi soittaa mm. Ez drummerin midejä ja myös oma satsi N.Y Avatar -ja muuntaa eri rumpuohjelmien välillä. Sillä sitten rakentelee raidat tai ohjaa suoraan Superior´ia. Ja on siinä presettejä Matti Testailin tuota Ezplayeriä. Ohjelman perusajatus on hyvä mutta, kun soitan midikomppeja superiorin tai ezdrummerin kautta sonarissa, tempo huojuu eikä komppien selaamisesta oikein tule mitään. Onko ideoita miten temmon huojumisen saisi pois? Koitin päivittää joka softan uusimpaan versioon mutta eipä tuottanut tulosta. Edit: Kun puotan midifilen hostiin ja toistan kompin sieltä homma toimii.. |
drlecter 05.09.2008 12:37:54 | |
---|
|
lindo 07.09.2008 23:21:15 | |
---|
Rok rok |
Witch_King 07.09.2008 23:50:52 | |
---|
Mun korvaan ei kuulostanut yhtään paremmalta kuin vanha EZDrummer :/ Noissa kahdessa on lähinnä se ero että Ez drummer on rajoittunut vain siihen lähtösaundiin kun taas Superiorissa voit vääntää juuri sellaisen setin kuin haluat eli valinnan varaa on imo jopa liikaa. |
Lenoldinho 08.09.2008 19:10:19 | |
---|
Eikös EZdrummerin (kyseiseen plugiin jo hiukan kyrpääntyneenä) omistajana tuon saa jonain crossgradenakin? Näin muistelisin jostain lukeneeni. Ja toontrackin sivujen demot kyllä kuulostavat lupaavilta. |
drlecter 08.09.2008 21:54:01 | |
---|
|