Godless 29.09.2008 13:36:02 | |
---|
Tervehdys. Suositelkaapa editointiohjelmaa. Olen tekemässä musiikkivideota, tarvitsen sellaisen ohjelman joka editoi kuvatun videon käännettyyn suuntaan. Eli siis jos sulta vaikkapa tulisi verta nenästä, niin muokatussa videossa se veri menisi sisäänpäin. Jos vielä hintoja saisi niin kiitos paljon. |
Kapane 29.09.2008 13:41:03 | |
---|
Eiköhän tuo onnistu ihan normaaleilla moviemakereilla ja Imovieilla, mutta jos mac on käytössä niin voin varauksessa suositella Finalcut Prota. Hinta on aika hirvittävä tonni, mutta vehje on hyvä. Myös Premium malliin, joka on pari sataa, kannattaa tutustua. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Kalmo 29.09.2008 22:30:54 | |
---|
Pyörähdäpä digivideo.fi -forumilla. Sieltä voi saada vinkkejä. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
lindo 29.09.2008 23:20:00 | |
---|
Tervehdys. Suositelkaapa editointiohjelmaa. Olen tekemässä musiikkivideota, tarvitsen sellaisen ohjelman joka editoi kuvatun videon käännettyyn suuntaan. Eli siis jos sulta vaikkapa tulisi verta nenästä, niin muokatussa videossa se veri menisi sisäänpäin. Jos vielä hintoja saisi niin kiitos paljon. Ei onnistu ainakaan Windows Movie Makerillä tuo takaperin veto. Mulla on koneella Ulead VideoStudio 9 ja sillä onnistuu KO. toiminto. http://www.corel.com/servlet/Satell … ersionTabview=tab1&tabview=tab0Näkyy olevan X2 versio, eli oisko 11. Ei kalliskaan ole. Lataa kokeeksi demo/trial. Ei se mikää Adobe Premiere ole mutta DVDksi asti kaikki hoituu. Rok rok |