Havukainen 23.09.2008 21:57:35 (muokattu 23.09.2008 22:00:31) | |
---|
Mikä olisi hyvä kitara VST jolla saisi myös demppaukset mukaan? "tukutukutukutaa" tyylistä menoa tahtoo päästä vääntämään.. Myös maksulliset versiot ok. Olen näissä vst plugin hommeleissa aloittelija joten kun jo varmasti hyviä vst-plugineja löytäneitä on niin kertokaapa. Maalin kuivuminen on helppoa kuin heinänteko ja hyödyllistä kuin perunan kasvattaminen järven jäällä ja enemmänkin, vaikka lampaat söis sukkia. |
lindo 23.09.2008 22:36:29 | |
---|
Rok rok |
JPQ 24.09.2008 00:42:51 | |
---|
Tarkoitatko sellaista josta otetaan efektit kitaraan vaiko kitara soundikin niin jos jälkimäistä yksi ymmärtääkseni ok sähkökitara vst on musiclabin realstrat tosin vaatii säröt jne päälle. tosin mukana ymmärtääkseni kevyt amplitube. |
tender.insanity 24.09.2008 00:47:31 | |
---|
Mikä olisi hyvä kitara VST jolla saisi myös demppaukset mukaan? "tukutukutukutaa" tyylistä menoa tahtoo päästä vääntämään.. Myös maksulliset versiot ok. Olen näissä vst plugin hommeleissa aloittelija joten kun jo varmasti hyviä vst-plugineja löytäneitä on niin kertokaapa. Helpommalla pääset kun pyydät jotain tuttua soittamaan kitarat. Kuulostaa paremmalta. |
Havukainen 24.09.2008 08:04:42 | |
---|
Kitarat kyllä toki soittelisin itse, mutta en ole juurikaan koskaan hirveästi perehtynyt kitaran mikittämiseen kotioloissa. Tosiaan jos oikein ymmärsin, niin kitaran liittämällä koneeseen saa jotenkin emuloitua tietokoneella sitten jonkun vst-pluginin kautta säröt siihen? V-AMP`in kytkin joskus suoraan vaan line-in kohtaan ja ei kyllä hääppöstä soundia saa raidoille. Johtuneen ehkä myös tuosta integraatioihme-äänikortista. Maalin kuivuminen on helppoa kuin heinänteko ja hyödyllistä kuin perunan kasvattaminen järven jäällä ja enemmänkin, vaikka lampaat söis sukkia. |
mobbi 24.09.2008 12:10:02 | |
---|
www.crimson-sun.org |
Juntunen 24.09.2008 15:58:37 | |
---|
Koettaisin ilmaista Guitarsuitea. Oon ite käyttänyt sitä aikoinaan paljonkin ja mielestäni pelaa hyvin. Nykyäänkin käytän vielä demotteluihin. Why don't you just FUNK IT. |
djtremolo 24.09.2008 16:15:15 (muokattu 24.09.2008 16:19:46) | |
---|
E: huh... väärä ketju, sorry :) If I seem super human, I have been misunderstood. |
Lenoldinho 24.09.2008 18:34:46 (muokattu 24.09.2008 18:35:03) | |
---|
RealStrat on hyvä kitaravst, jos ihan softainstrumenttia kaipasit. Tosin samplattu nimenomaan stratosta, joten saundi vahvistinsimulaatioiden kanssa käytettynä ei ole ehkä ihan kaikkein hevein. http://www.musiclab.com/products/realstrat_info.htm e: ja saa sillä ne demppauksetkin tehtyä. |
juha_p 24.09.2008 19:08:41 | |
---|
|
Juicy 24.09.2008 23:44:59 | |
---|
Mikä olisi hyvä kitara VST jolla saisi myös demppaukset mukaan? "tukutukutukutaa" tyylistä menoa tahtoo päästä vääntämään.. Myös maksulliset versiot ok. Olen näissä vst plugin hommeleissa aloittelija joten kun jo varmasti hyviä vst-plugineja löytäneitä on niin kertokaapa. Revalver MKIII. Yksi parhaimmista VST-plugareista, mitä olen kitaroihin käyttänyt. Siitä löytyy valmiina vahvistin/kaappisimulaatiot, efektit, noisegatet sun muut. Miinuspuolena sitten ne ilmaisversion ajoittaiset suhahdukset ja se, ettei presettejä voi tallentaa. Muuten kyllä yhtä toimiva ja samat ominaisuudet löytyy kuin kokoversiosta. Itsellä on käytössä yleensä tietty valmis presetti, jonka sitten ulkomuistista säädän kohdilleen. Mielestäni pieni vaiva, niinkin hyvistä soundeista. Vaatii sitten koneelta potkua, jos meinaat useampaa käyttää päällä yhtäaikaa. "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
Heze 26.09.2008 11:18:17 | |
---|
|