Aihe: Guitar pro ja MIDI
1
Sahtimies666
03.02.2009 15:35:26
Ostin tuossa varmaan reilu vuosi sitten itselleni Firepodin. Kun asensin ko laitteen ja sen mukana tulevat ajurit poistin myös aikasemman halvan äänikortin kokonaan käytöstä. Firepod on toiminut lähestulkoon moiteetta, mutta siitä asti olen kärsinyt ongelmasta joka liittyy Guitar pro-ohjelmistoon. Siinä ei nimittäin toimi enään MIDI.

MIDI-asetukset on mielestäni kunnossa, ykkös portissa on Bco #0 MIDIOUT-valittuna ja valitsen minkä tahansa soitinpaketin tuosta niin midi ei ota toimiakseen.

Onko mitään ajatuksia, neuvoja, mitää vaan jolla tämän saisi kuntoon?
Trey
19.03.2009 09:49:06 (muokattu 19.03.2009 10:11:00)
Bream: Ostin tuossa varmaan reilu vuosi sitten itselleni Firepodin. Kun asensin ko laitteen ja sen mukana tulevat ajurit poistin myös aikasemman halvan äänikortin kokonaan käytöstä. Firepod on toiminut lähestulkoon moiteetta, mutta siitä asti olen kärsinyt ongelmasta joka liittyy Guitar pro-ohjelmistoon. Siinä ei nimittäin toimi enään MIDI.

MIDI-asetukset on mielestäni kunnossa, ykkös portissa on Bco #0 MIDIOUT-valittuna ja valitsen minkä tahansa soitinpaketin tuosta niin midi ei ota toimiakseen.

Onko mitään ajatuksia, neuvoja, mitää vaan jolla tämän saisi kuntoon?

Itselläni sama ongelma, tosin se ilmaantui kun exporttasin biisit mideiks. Raidat jotka käyttää RSEtä toimii edelleen mutta midiraidoista ei kuulu mitään. Ennen exporttausta toimi täydellisesti mutta nyt ei kuulu. Ihmeellistä on myös se et ne biisit joita en exportannu ovat tullee niin ikään midi-mykiksi. Apuja kaivataan!

edit. itse löysin vastauksen ongelmaan tästä ketjusta http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=131470&o=0&#p5920337
Sahtimies666
19.03.2009 13:33:24
No joo mäkin löysin itekseni vastauksen. En muista nyt vaan ulkoa miten ratkasin tilanteen. Joku asetus siellä oli väärin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)