Aihe: Tuleva äänityskokoonpano. Toimiiko?
1
Elias76
16.07.2009 10:01:46
Moi tietäjät!

Mulla on tulossa Mbox2 Mini ja koneena on Dellin Optiplex GX270 2,8 GHz ja 2 gigaa RAMia, jossa käyttiksenä XP.

Kysymys kuuluu: Onko tuossa mitään järkeä, eli toimiiko? Ja jos toimii niin miten hyvin? Ajattelin myös hankkia rumpusoftaksi joko EzDrummerin tai Addictive Drumsin. Mielipiteitä?
sami_sumea
16.07.2009 13:02:26

Elias76: Moi tietäjät!

Mulla on tulossa Mbox2 Mini ja koneena on Dellin Optiplex GX270 2,8 GHz ja 2 gigaa RAMia, jossa käyttiksenä XP.

Kysymys kuuluu: Onko tuossa mitään järkeä, eli toimiiko? Ja jos toimii niin miten hyvin? Ajattelin myös hankkia rumpusoftaksi joko EzDrummerin tai Addictive Drumsin. Mielipiteitä?

Luulis toimivan. Kannattaa katsoa ettei tossa Dellissä pyöri taustalla mitään valmistajan lisäämiä hienoja "apuohjelmia" koska niillä saa musakäytössä koneen helposti tökkimään.

...
http://www.adamantiumstudios.com
Elias76
16.07.2009 13:50:31
sami_sumea: Luulis toimivan. Kannattaa katsoa ettei tossa Dellissä pyöri taustalla mitään valmistajan lisäämiä hienoja "apuohjelmia" koska niillä saa musakäytössä koneen helposti tökkimään.

...

Joo, kyl mä ton vekottimen riisun kaikesta turhasta. Kiitti. :)
samulirask
16.07.2009 14:51:11

Elias76: Moi tietäjät!

Tekeehän noilla vaikka mitä jo. Keskusmuistia ei voi tosin olla liikaa. Minkäs verran tuo XP sitä tukikaan?
Antti1
16.07.2009 14:52:34
samulirask: Minkäs verran tuo XP sitä tukikaan?

Periaatteessa sen saa roplattua neljään gigaan, mutta käytännössä lienee vähän reipas 3 maksimi.
Fuck this shit! It's gone too far!
Elias76
16.07.2009 15:35:20
samulirask: Minkäs verran tuo XP sitä tukikaan?

Tossa laatikossa on kahdelle kammalle tilaa ja toi kone on semmonen malli johon saa max. 1 gigan kammat per paikka. Ei löydy isompia. On kyllä metskattu... :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)