Aihe: Idiootti ja Protari 8
1
Harrastelija
15.09.2009 18:05:17
No, jotain outoa olen saanut aikaan, kun en pysty soittamaan taustaraidan/raitojen päälle treenaillen muuten vaan, vaan raidan on oltava nauhoittamassa ennen kun skitta kuuluu. Siis nauhoittamassa, ei pelkkä raidan rec päällä..

Seiska ei tuota tehnyt eikä tee mikään muukaan, lähinnä Reaper jota käytän VST alustana. Tausta soi ja päälle voi soittaa ilman pakko nauhoittelua :)

Ja ennen kun joku sanoo että lue manuaalit, sanon että taatusti luenkin, koska tuo nyt jää minulle ja aion opetella sen kunnolla.

Ajattelin vaan että olisiko jokin hölmö fiba taas asetuksissa..

Harrastelija
Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen.
Kalmo
15.09.2009 18:30:40
Sieltä varmaan löytyy vastaava nappi kuin SONARin "Input echo", mutta PT:ssä sen nimi on tietysti joku muu :o) Että tämmöistä jelppiä...Nimi voisi viitata vaikka monitorointiin?
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
j-o-n-e
15.09.2009 18:54:14
Mul oli joskus sama ongelma (muistaakseni 6.7:llä), asetuksista löytyy ratkasu (en pysty nyt auttaa tarkemmin kun en oo koneella).
"I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff."
Harrastelija
15.09.2009 19:05:40
Se oli hölmö fiba asetuksissa. Olin Track kohtaan napsauttanut "Input only monitoring" jostain syystä, kun se vaihtoi Alt+K:lla "Auto Input Monitoring:ksi" niin nyt skulaa taas kuten pitääkin :)

Harrastelija
Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)