otrak 30.08.2009 19:54:43 | |
---|
Presonus Firebox lakkaa toimimasta itsestään. Ainoa löytämäni keino saada ääni takaisin on sammuttaa tietokone ja käynistää uudelleen. Minulla on Vista 64 bittinen käyttis ja olen ladannut 64 bittiset ajurit Firmwaret mutta mikään ei auta? Löytyisikö jotain ajureita esim, Firefirelle tai jotain säätöjä tietokoneelle mikä voisi auttaa? |
Lapis 01.09.2009 10:28:05 | |
---|
No mulla kävi just noin Tascamin Fireonen kanssa. Ei auttanut muu kuin ostaa TI:n piirisarjalla oleva FW-kortti. Sen jälkeen toimi ok. En toki tiedä onko sun tapauksessa kyse tästä mutta... How do we know he's not Mel Tormé? |
otrak 01.09.2009 16:00:31 | |
---|
Lapis: No mulla kävi just noin Tascamin Fireonen kanssa. Ei auttanut muu kuin ostaa TI:n piirisarjalla oleva FW-kortti. Sen jälkeen toimi ok. En toki tiedä onko sun tapauksessa kyse tästä mutta... Paljon tuo kortti maksoi? Kaveri neuvoi että virranhallinnasta voisi löytyä selitys? (laitoin teho moden päälle) muuta en osannut. |
Lapis 01.09.2009 17:04:35 | |
---|
otrak: Paljon tuo kortti maksoi? Kaveri neuvoi että virranhallinnasta voisi löytyä selitys? (laitoin teho moden päälle) muuta en osannut. http://www.partsdata.de/PCMCIA_PC-C … nts_EX-6600E__gb_PC-CARD-12120.html Tuolta postitettuna n. 50€. Riippuu tietenkin hinta kortista. Voihan se olla virranhallinta joka mahd. katkaiseen jonku virtasen jostain ja hukkaa kortin tai yhteydet. En tiedä. Kokeile ensin kaikki virranhallintahommat, voisit tsekata myös biosista mutta tuskin sieltä mitään löytyy?!?! Jos ei mikään auta, olisko tuollaisen kortin (Texas-piirisarjalla) hommaaminen lainaksi jostain hyvä vaihtoehto. Saisi ensin kokeilla ja jos auttaa, tilata. How do we know he's not Mel Tormé? |
otrak 02.09.2009 19:16:18 | |
---|
|
Lapis 03.09.2009 01:31:01 (muokattu 03.09.2009 01:35:21) | |
---|
otrak: Presonuksen tekninen tuki suositteli Startech EC13942 ja ADS Pyro 1394a korttia mulla on vain pöytäkone http://www.data-systems.fi/?sivu=tu … uotteet_alkaen%3D0%23tuote_id-80196 Ostan ehkä tuommoisen siinä TI piiri? Ei tiedä kun ei lue piirisarjan valmistajaa. Tuolla on kaikenlaista. http://www.partsdata.de/Firewire--F … ss_Cards_Firewire__gb_shop1217.html Jos ei Saksasta niin sano tietokonekauppiaalle että hommaa halvalla sellaisen kortin jossa on varmasti Ti:n piiri. Kun ei sitä sitten varmasti tiedä onko se siinä kortissa vika. Piru nää on vaikeita. Osta kortti ja jos ei toimi, myy samantien torilla pois. Kyllä sen joku ostaa. Tai sitten ei... :) edit. Sen PDF:n mukaan tuossa Sunixissa on Texasin piirisarja eli: TI XIO2000. Kokeile! Jos ei toimi, ei oo mun vika! How do we know he's not Mel Tormé? |
otrak 05.09.2009 21:04:05 | |
---|
Laitoin kortin, nyt pelittää? Kiitos neuvosta. Oli vain hiukan vaikeuksia asennuksessa, meinas mennä hermot ei riittänyt pelkät ajureitten asentamiset. piti tehdä jälkikäteen jokin ihmeellinen asetus vasta sen jälkeen alkoi pelittämään. ( tuo kortti on yhdistelmä 800 ja 400 Firewireä) Tulevaisuuden juttu! |
Lapis 06.09.2009 12:52:20 | |
---|
otrak: Laitoin kortin, nyt pelittää? Kiitos neuvosta. Oli vain hiukan vaikeuksia asennuksessa, meinas mennä hermot ei riittänyt pelkät ajureitten asentamiset. piti tehdä jälkikäteen jokin ihmeellinen asetus vasta sen jälkeen alkoi pelittämään. ( tuo kortti on yhdistelmä 800 ja 400 Firewireä) Tulevaisuuden juttu! Hyvä että toimii. Mun ei kyllä tarvinnut asentaa mitään silloin. PCMCIA koneeseen ja se oli siinä. No, aivan sama. How do we know he's not Mel Tormé? |