Jarski2 23.05.2021 10:29:36 (muokattu 23.05.2021 10:30:07) | |
---|
Olen koittanut etsiä Nexuksen korvaajaa kun Cubasessa toimii vaan 64bittiset plugarit, tarvisin vain klassisia instrumenttejä, pianot, jousi soittimet, kuoro ja orkesteri yms soundeja. Onko mitään hyviä suosituksia antaa..? ota kitara älä eukkoa |
Henri Henri Olavi 23.05.2021 11:19:21 | |
---|
Je suis 190221 |
charvette 23.05.2021 12:02:07 | |
---|
|
Henri Henri Olavi 23.05.2021 13:50:46 | |
---|
charvette: Se Spitfiren ilmainenkin on vallan loistava kaikessa yksinkertaisuudessaan. On loistava ilmaiseksi kyllä. Siinä tosin ei muistaakseni ole kuoroa. Je suis 190221 |
rintapek 23.05.2021 17:02:31 | |
---|
Lelulaatikossani on vieläkin tilaa. |
Jarski2 23.05.2021 17:44:17 | |
---|
Eli nimenomaan ns hollywood string soundit haussa ja soft orchestera, mistäs tuon spitfiren ilmaisen vst löytää.. ota kitara älä eukkoa |
Henri Henri Olavi 23.05.2021 17:54:25 (muokattu 23.05.2021 17:55:20) | |
---|
Je suis 190221 |
rintapek 27.05.2021 12:32:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: https://www.spitfireaudio.com/shop/ … -z/bbc-symphony-orchestra-discover/ Täältä muita hyviä ilmaisia : https://labs.spitfireaudio.com/ Tota BBC:tä sai odottaa viikon päivät, mutta sovittuna päivänä tuli viesti, että nyt se on ladattavissa. Toisin kuin muut ilmaiset LABsit tuo asentuu kiltisti omaksi plugarikseen. Saundaakin hyvältä.Muiden ilmaisLABsien toiminnasta mulla ei ole muuta kerrottavaa kuin se, että en viitti kattella koneellani ohjelmia joiden ruudussa lukee sanat: "Hupsis, jotain on pielessä ja tarttis korjailla." Mut ton BBC:n kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Mutta taannoin löysin toisen ilmaisorkestraation. Koska siitä en pikavilkaisulla löytänyt palstalta mitään juttua, enkä mistään mitään suomenkielistä juttua niin avaan sille oman ketjun. Lelulaatikossani on vieläkin tilaa. |
Henri Henri Olavi 27.05.2021 12:34:18 (muokattu 27.05.2021 13:32:32) | |
---|
rintapek: Toisin kuin muut ilmaiset LABsit tuo asentuu kiltisti omaksi plugarikseen. Saundaakin hyvältä.Muiden ilmaisLABsien toiminnasta mulla ei ole muuta kerrottavaa kuin se, että en viitti kattella koneellani ohjelmia joiden ruudussa lukee sanat: "Hupsis, jotain on pielessä ja tarttis korjailla." Mut ton BBC:n kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Mulla on asentuneet kaikki LABsit aivan hyvin, eikä ole ollut toiminnassa mitään ongelmia. Mistä lie johtuu, en osaa sanoa. E: Oletko päivittänyt ne plugarit Spitfiren softan kautta? Kandee sieltä laittaa kaikki ajan tasalle. Je suis 190221 |
rintapek 27.05.2021 13:51:03 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mulla on asentuneet kaikki LABsit aivan hyvin, eikä ole ollut toiminnassa mitään ongelmia. Mistä lie johtuu, en osaa sanoa. E: Oletko päivittänyt ne plugarit Spitfiren softan kautta? Kandee sieltä laittaa kaikki ajan tasalle. Kyllä ne mullakin asentuivat ihan kivasti ja toimivatkin kunnes yhtenä kauniina päivänä siellä luki vaan hupsis. Oma kirjastoni on siis korvautunut sanalla hupsis, eikä LABsin puolella ole mitään päivitettävää eikä mitään millä korjata. Oli siellä viesti, että jos koneellasi lukee hupsis, niin koita korjata se jotenkin näin, mutta jos mä poistan BBCeetä lukuunottamatta muut LABsit niin koneellani ei enää lue hupsis ja ongelma on sillä korjattu. Lelulaatikossani on vieläkin tilaa. |
Henri Henri Olavi 27.05.2021 13:58:59 | |
---|
Niissä LABSeissa on monta oivallista soitinta. Harmi ettei sulla toimi. Tai onko se nyt harmi, varmaan pystyt elämään ilmankin ;) Je suis 190221 |
Koo 29.05.2021 14:13:54 | |
---|
rintapek: Kyllä ne mullakin asentuivat ihan kivasti ja toimivatkin kunnes yhtenä kauniina päivänä siellä luki vaan hupsis. Oma kirjastoni on siis korvautunut sanalla hupsis, eikä LABsin puolella ole mitään päivitettävää eikä mitään millä korjata. Oli siellä viesti, että jos koneellasi lukee hupsis, niin koita korjata se jotenkin näin, mutta jos mä poistan BBCeetä lukuunottamatta muut LABsit niin koneellani ei enää lue hupsis ja ongelma on sillä korjattu. Mulla on kans tuota samaa ongelmaa LABsien kansssa (Win10/StudioOne). Muita plugareita on koneella varmaan jo satoja, mutta ainoat tällaiset jatkuvat ongelmat ovat LABSien kanssa. Kaikki on päivitetty SA-applikaation kautta ja moneenkin kertaan, silti aina S1:ssä avatessa tulee lukuisia virheilmoitusta tyyliin "failed to load patch" tms. Korjattu ollaan, mutta aina tulee jokin uusi virheilmoitus. Käsittämätöntä. Asennusvaiheessa ei ole mitään ongelmia. Hyvä juttu kuitenkin on, että virheilmoituksista huolimatta suurinta osaa soittimista pystyy soittamaan ja kuulostavat parhaimmillaan todella hyviltä. Aika huonoa mainostamista kuitenkin tällainen virheilmoitusryöppy. Koskaan ei voi tietää ennen kuin on kokeillut liian montaa plugaria. |
Henri Henri Olavi 29.05.2021 14:16:48 (muokattu 29.05.2021 14:17:44) | |
---|
Liittyisikö tämä Windowsiin ja/tai VST:hen, sillä mulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa macOS:n ja AU:n kanssa? Olen kuitenkin ihan alusta saakka käyttänyt tuota LABS:iä. Je suis 190221 |
Skebaristi 24.06.2021 07:34:36 | |
---|
Spitfiren LABS käytössä täälläkin, eikä koskaan ole antanut minkäänlaisia herjoja. Alustana Mac ja Logic Pro X 10.5. En ole parempia orkesterisoundeja ilmaiseksi löytänyt muualta, mutta seuraan ketjua mielenkiinnolla, mikäli tällaisia löytyy. LABS on tosiaan äärimmäisen yksikertaistettu, paljoakaan ei juuri kaiun lisäksi pysty säätämään. Maksullisista Spitifiren paketeista ei ole kokemusta, mutta voisi olettaa että niissä pystyy samplen attackia (tai mikä onkaan oikea termi tässä yhteydessä) säätämään? Oikeastaan ainoa mikä noissa LABS-sampleissa häiritsee on se, että nopean tempon kanssa esim noita spiccato-ääniä on aika hankala käyttää, kun syttyvät melko viiveellä. Minulla on LABSin kaverina Audio Imperian Nucleus lite, joka on n. 100 euron hintaiseksi paketiksi varsin kattava. Löytyy perus orkesteri-instrumenttien lisäksi myös ihan kelpo kuoro ja perkussiot. https://www.youtube.com/watch?v=peSCp0Dnpt4www.facebook.com/mofojonesband
www.instagram.com/mofojonesband |