Aihe: Mistä saan NUENDO 3 ?!?
1
dukdar
30.04.2021 21:15:28
Moro

Mistä saisin Nuendo 3 ohjelman? Ehdin kai niin tottua ja tykästyä siihen, ettei nyt mitkään muut tunnu kelpaavan mulle enää. Mistään ei tuu mitään ilman sitä. Haluan nuendo kolmosen.

SOS..help.

T. Janne
Ukko
04.05.2021 08:44:30

dukdar: Moro

Mistä saisin Nuendo 3 ohjelman? Ehdin kai niin tottua ja tykästyä siihen, ettei nyt mitkään muut tunnu kelpaavan mulle enää. Mistään ei tuu mitään ilman sitä. Haluan nuendo kolmosen.

SOS..help.

T. Janne

https://www.thomann.de/fi/steinberg_nuendo_11.htm
COVS jäsen nro 6
Danko
04.05.2021 09:11:33

Ukko: https://www.thomann.de/fi/steinberg_nuendo_11.htm

:D

Vanhat versiot saattaa olla melko kiven alla, ellei jollain ole jäänyt vanhaa lisenssiä käyttämättömäksi.
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
Kalmo
04.05.2021 10:24:01
Ja jos löytyy, pelittääkö se yhteen enää nykyisten käyttisversioiden, emojen yms. kanssa.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Ukko
04.05.2021 16:35:20

Danko: :D

Vanhat versiot saattaa olla melko kiven alla, ellei jollain ole jäänyt vanhaa lisenssiä käyttämättömäksi.

Mitä sitä vanhalla jos uusi versio pelittää paremmin.
COVS jäsen nro 6
Arkka
04.05.2021 17:13:23

Ykkönen näyttäis olevan Steinbergin arkistossa:
ftp://ftp.steinberg.de/Archives/Nuendo_1/

...ja siitä eteenpäin update-nimettynä, esim. kolmonen:
ftp://ftp.steinberg.de/Download/Nuendo_3/

Tiedä sitten mitä nuo update-nimetyt oikeasti sisältää ja jos ovat oikeasti vaan päivityksiä, niin miten ne menee, mutta tuurilla se sitten herjaa kun koittaa ajaa.

Lisenssit meni ainakin joskus Cubasessa niin, että uudella pystyi käyttämään vanhojakin.
Danko
04.05.2021 17:27:08

Ukko: Mitä sitä vanhalla jos uusi versio pelittää paremmin.

Mutta aloittajalle ei kelvannut.
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
anapena
04.05.2021 23:42:08 (muokattu 04.05.2021 23:43:45)
Jos on lisenssi voimassa, niin latauslinkin voi pyytää supportista, samaten sieltä saa linkit aiempiinkin versioihin. Ebaysta voi tietty löytyä joku vanha lisenssi, sillai itse hankin aikanaan. Käyttöjärjestelmän on syytä olla samaa aikakautta, mikähän se onkaan ollut kolmosen aikoihin...
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Arkka
05.05.2021 02:00:44

anapena: Käyttöjärjestelmän on syytä olla samaa aikakautta, mikähän se onkaan ollut kolmosen aikoihin...

Mulla pyörii ilmeisesti 2003 julkaistu Cubase SX 2 viime vuonna kasatussa Win10-koneessa, eikä ole edes mitään compatibility-moodia päällä. Mut juu, vähän tuuripeliä.
Pauli Lappalainen
05.05.2021 08:15:50
anapena: Jos on lisenssi voimassa, niin latauslinkin voi pyytää supportista, samaten sieltä saa linkit aiempiinkin versioihin. Ebaysta voi tietty löytyä joku vanha lisenssi, sillai itse hankin aikanaan. Käyttöjärjestelmän on syytä olla samaa aikakautta, mikähän se onkaan ollut kolmosen aikoihin...

NT taisi meillä olla ja sitten XP.

Menikö nuo versiot jotenkin 1.x, siihen joku määrä päivityksiä jonka jälkeen maksullinen päivitys versioihin 3.x, jne....

Ei voi enää muistaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)