Aihe: Superio drummer3 asennus PC:lle?
1
mobira
19.11.2021 11:56:47
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä:
Jos olen oikein ymmärtänyt niin oletuksena SD3 tarjoaa asennusta C:asemalle.
Minulla on 500Gt SSD asema C:nä mutta se alkaa olemaan täynnä joten ajattelin asentaa sen G asemalle joka on perus HDD.

Asennus vaiheessa on mahdollista muuttaa kohde asemaa mutta miten tuo polku määritellään vai riittääkö pelkkä G: ja asennus ohjelma hoitaa kansiot ?
Vai onko järkevämpää asentaa SD3 C asemalle ja lisäosat G:lle?
Vai kannattaako ostaa 500Gt SSD siirrettävä asema ja lisut sille?
Millainen polku pitää olla että ohjelma löytää nämä lisäosat jos esim. Ohjema on C:llä ja lisäosat g:llä ?
Danko
19.11.2021 13:36:56

mobira: Vai onko järkevämpää asentaa SD3 C asemalle ja lisäosat G:lle?

Näin itse tekisin.

Millainen polku pitää olla että ohjelma löytää nämä lisäosat jos esim. Ohjema on C:llä ja lisäosat g:llä ?

Periaatteessa kansiorakenne voi olla nimettynä miksi tahansa, niin kauan kun itse tiedät samplekirjaston lokaation. Se pitää kuitenkin käydä kertomassa softalle erikseen:
1. Launch the Superior Drummer 3 standalone application.
2. Navigate to the Settings menu, then click Libraries.
3. Select Browse for Library Path(s), and then select the external hard drive which the sound libraries are located on.
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
mobira
26.11.2021 21:18:18
Kiitos vinkistä, noinhan se menee, onnistuihan se lopulta mutta jostakin syystä ei toimi muuta kuin 14 ensimmäistä settiä? Täytyy tutkia joku päivä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)